Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissammenligningssider ønskes afhændet til seriøs køber

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk forretningsmulighed!

Pga. tidsmangel vælger vi nu at frasælge vores Prissammenligningssider www.PrisInfo.dk - www.Wise-Buy.co.uk - www.WiseBuy.de 

Siderne er fuldt funktionsdygtige, og styres via et backend system, hvor du kan ændre bannere, skrive artikler mv.

Der er ofret langt over 70.000,- på disse prisportaler, og potentialet er stort da der tjenes penge på samtlige klik til forhandlere, samt bannerannoncer. 

Den danske side har en FB fanpage med ca. 1.700 likes, som ligeledes medfølger.

Vi har dog valgt at fokusere på andre forretningsområder og ønsker derfor at afhænde denne aktivitet.

Vi har valgt at lave salget som en auktion som du kan finde lige her: 

http://www.yah.dk/detail.asp?id=85482

Bemærk - vi ønsker kun seriøse henvendelser!

Mvh.

Michael Boenstedt

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk - auktionen slutter den 13. november, medmindre en køber vælger at købe til "køb nu" prisen.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står intet ogå omkring besøgende og indtjening. Hvilket jo er ret så væsentligt :). Har du noget på det?

Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan selvfølgelig sendes via privat besked, hvis der er en seriøs køber.

Men det er klart at til den lave pris vi sælger til er der ikke stor omsætning endnu.

Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kiggede jeg lige lidt på siden Prisinfo.

Hvad er formålet med siden - ja der står selvfølgelig "prissammenligningsside" , og "laveste priser på nettet"

Men når jeg checker tilfældige produkter, er det langtfra billigste priser - det ligner mere blot tilfældige affiliate links ?

Det er selvfølgelig også fint nok med affiliate indtægter, men måske misvisende iforhold til "sammenligningsside og laveste priser" ?

 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper

Jeg går ud fra at du så mener at Kelkoo, som er blandt verdens største prissammenlignings tjenester, heller ikke er en sammenligningsside??

Det er Kelkoo som leverer alle produktoplysninger og priser mv.

Men generelt - keder du dig virkelig så meget at du, selvom du hverken har råd eller har til hensigt at købe, har brug for at kritisere produktet??

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Jeg er enig i Jespers kommentar, i har måske ikke opsat api kaldene korrekt eller måske er det kelkoo der ikke opdaterer deres DB til api kald. Jeg lavede en hurtig test søgning på dæk og fælge og 6 ud af de 10 første priser ikke var korrekte på jeres DK side. Hos Kelkoo og forhandleren stemte priserne overens. Jeg ville nok lige tage et kig i kilden eller forhøre mig hos Kelkoo før et køb. udover en lille pris forskel var der lige et par ekstra ting som fik min opmærksomhed.

12 eksterne js kald, 8 eksterne css kald ,manglende oversættelser ,brug af <table>, tomme alt txt på jeres img tags, inline styles.

Det var bare lige et par ting i måske kunne informere køber om, eller fikse så i kunne få en bedre pris.

Jeg har måske som Jesper en trang til at undersøge en opsat produktionspris i forhold til den egentlige produkt kvalitet for at kunne finde frem til en egentlig købspris. Nu kan jeg selvfølgelig ikke se jeres backend men hvis man kan mere end bare at skrive artikler og ændre bannere så ville det være en rigtig go ting at fortælle om, da et simpelt WP/Joom system kunne klare førnævnte.

Det vare bare lige et par tips til jer så i kan optimere før det endelige salg.

De bedste hilsner

Michael 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Boenstedt:

@Jesper

Jeg går ud fra at du så mener at Kelkoo, som er blandt verdens største prissammenlignings tjenester, heller ikke er en sammenligningsside??

Det er Kelkoo som leverer alle produktoplysninger og priser mv.

Men generelt - keder du dig virkelig så meget at du, selvom du hverken har råd eller har til hensigt at købe, har brug for at kritisere produktet??

 

Jeg synes det lød smart med sådan en prissammenligningsside der kunne finde de laveste priser, og var nysgerrig efter at vide mere om hvordan det fungerede - men det kan jeg så næsten forstå , at det gør det heller ikke.

At vælge at svare som en forurettet skoledreng, har ikke hjulpet mange til flere salg.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for dit input - konstruktiv kritik er vi altid lydhøre overfor :)

Det er korrekt at der skal lidt opdateringer til, samt ikke mindst SEO optimering til siden før den vil performe som den skal.

Det er netop fordi vi ikke har tid til dette at vi sælger - og med en startpris på kun 22.000,- er der jo taget højde for dette.

Michael 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)