Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig virtual server.. Hvor?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor i EU finder man billige virtuelle servere? Ikke de vilde krav til oppetid osv, da det kun skal bruges til nogle tests.

Mvh Jacob

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt http://www.hetzner.de en del til ting der ikke er så følsom for stabilitet, hastighed og oppetid. Det er bestemt ikke noget at råbe hurra for dernede ... men det er billigt! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville foreslå DigitalOcean - der betaler du kun for den tid du bruger din server - ikke for en måned ad gangen.

Jeg bruger dem selv. Gode priser uden kompromis på drift og stabilitet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for Linode.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Linode er også et rigtig godt produkt (bruger dem på job), men billige er de ikke.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaTemple bruger jeg selv til mindre vigtige småprojekter og tests.

...Undskyld jeg bruger denne tråd, men er lige nød til at spørge ind til din kommentar om Hetzner Mikkel Mikjær Christensen.

Jeg har tidligere brugt Hetzner i årevis, skiftede i sommers til Netgroup.dk.. det har dog været en katastrofal oplevelse, og jeg står nu tæt på et skifte tilbage til Hetzner, på en mere optimal/skrædersyet løsning. Men der var netop lidt problemer med Hetzner fra tid til anden, og generelt ikke den ønskede hastighed. Optimering skulle dog, efter sigende, løse dette, men jeg tager din kommentar om Hetzner seriøst.

Vi er nok en af Danmarks største sider mht. data, med millioner af daglige updates der skal falde på sekundet. Kun et par tusinde daglige besøgende, men det bliver snart mangedoblet. Vil du fraråde Hetzner til et meget krævende site? Og hvad vil du istedet anbefale? Desværre er økonomien stram, så jeg har ikke råd til løsninger over 2-3000 / md. Men vil stadig gerne høre hvad det/de bedste valg er.

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af superbillige udbydere at vælge mellem på http://lowendbox.com/, som faktisk kun handler om billige VPS'er og cloud servere. En god del er amerikanske, men hvis du læser baglæns er der også flere europæiske at vælge mellem. Der er også reviews fra tid til anden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

RamNode, som pt. ligger på forsiden & har scoret højest i brugertesten kunne fx være et rigtigt godt bud.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)