Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamation over Iphone, må jeg stilles dårligere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Fra  www.loveable.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop afleveres min Iphone 4s 16 gb, til reperation indenfor reklamationsretten. 
Jeg opdager så nu at Iphone 4s med 16 gb er udgået, og de nu kun har Iphone 4s 8 gb - samt de nye iphone 5, 5s, 5c.
Mit spørgsmål er så om de må give mig en Iphone 4s med 8 gb, da jeg på denne måde faktisk stilles dårligere end før?  

Telefonen er købt hos telenor og de skriver følgende på deres hjemmeside: "Vi reparerer defekte varer hurtigst muligt. Hvis varen ikke kan repareres, erstatter vi den med en ny eller tilsvarende vare."

Grunden til jeg spørger her før jeg henvender mig til Telenor, er bare for at være sikker, så de ikke bare pudser en løgn på mig :)
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en tilsvarende eller bedre, hvis de bytter telefonen, så de må ikke erstatte med en mindre model uden dit samtykke.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke du skal bekymre dig så meget over. Mit indtryk er at de har rigeligt med iPhone 4S swap enheder, til at de kan håndtere reklamationer i lang tid endnu.

Men som svar på dit spørgsmål: Nej, de må selvfølgelig ikke spise dig af med en dårligere model.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Fra  www.loveable.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak - skulle lige være på den sikre side. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)