Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af gadget webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino.
Jeg vil gerne starte en webshop, hvor der skal sælges en masse sjove gadgets. Jeg har dog ingen erfaring indenfor butiks drivelse. Så jeg vil spørger jer om i kunne hjælpe mig med at starte denne butik, da jeg har tænkt over det længe.
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Charmepropellen.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til jeppe@billigmagento.dk han lavede min shop.

Den er blevet super fed, og de har også billiger shops til iværksættere.

:)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken hjælp søger du? Hvis du forventer, at nogen skal gøre det gratis fra start og til launch - så kan du nok godt glemme det.

Hvis du har brug for råd, så stil spørgsmål herinde og så skal du nok få hjælp!

Men hvis du skal starte en webshop, så find nogen herinde som kan hjælpe dig med det - men du skal betale for det.

Få skrevet ned hvad webshoppen skal indeholde.

Skriv en forretningsplan!

Find en leverandør af gadgets med dropshipping, det vil spare dig en del penge i opstarten.

Forvent at du skal bruge nogen penge, men er sikker på at du kan starte nogenlunde billigt op..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne hjemmeside er en af de sider, der sælger gadgets, der er startet helt fra bunden og så er blevet rigtig stor - måske kan du finde noget inspiration her? http://www.iphonegadget.dk

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det, det er gode råd
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauritsbonde, kan se du søger en til at hjælpe dig med at sætte en webshop op, hvis du er interesseret kan jeg godt hjælpe dig med at sætte en en seriøs shop op for i f.eks. wordpress eller andre progammer til en fornuftig pris.

Hlsen frederik stubbergaard

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Og hvad er den fornuftige pris?
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en besked :)

Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender lige en besked 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej... Jeg kan sige noget om webshop... Du har 2 muligheder... Lave noget forfra(stor udgift og lange leveringstid) eller finde færdig skabelon.. Skifte logo, tekst, og bare køre... Til sidst har fået instelleret gamle prestashop (meebox har nok anbefalet) og det virker. Omkostning 2000 for instalation :-) + tillæg til logo, hjælp m.m. 1000 forudbetalt for NETS/TELLER 1000 efter godkendelse, 3000pår epay... 1500 server pår. Bliver det ikke til noget stor succes.. Kommer ikke til at gøre ond... :-)
Men held og lykke... Hilsner
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)