Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris / Ros af min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil lige høre alle i flinke mennesker herinde hvad i synes om min hjemmeside.

I må meget gerne give ris og ros. :)

Se den lige her

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ideen er sådan set god nok, men jeg tror virkeligt du vil få svært ved at konkurrere med Youtube. Jeg ville arbejde med at få defineret en speciel niche der måske er lidt mindre end blot sjove klip :)

Igen, videosider. Puha, der er virkelig hård konkurrence. 

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser meget godt ud, men der er jo mange lign sidder som den allerede, så der er en del konkurrence.

Og syntes du skulle få lavet et andet logo, kan evt gøre det for dig billigt ;) 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin lille side men synes den mangler "et eller andet" for at jeg ville komme igen og ikke bare bruge break, dailyrush, youtube eller en anden side. Desuden skræmmer den meget store reklame mig lidt væk.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene ind til videre. Ja ved godt det er meget svært hvis man skal følge med youtube osv, men vil da prøve.

Jakob Lauridsen:
Fin lille side men synes den mangler "et eller andet" for at jeg ville komme igen og ikke bare bruge break, dailyrush, youtube eller en anden side. Desuden skræmmer den meget store reklame mig lidt væk.

Hvad er der mangler? 

Jeg har gjort reklamen mindre nu er det bedre. ?

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matt,

20 externe javascript filer og 5 css filer, hold da op det godt nok en del. Du skal overveje at bruge lidt tid på at samle dem lidt sammen eller skære nogle af javascript effekterne væk

din crossdomain.xml meldte fejl hos mig.

Så har du lidt at arbejde med, men man skal jo starte et sted :)

Dbh

Michael

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Matt,

20 externe javascript filer og 5 css filer, hold da op det godt nok en del. Du skal overveje at bruge lidt tid på at samle dem lidt sammen eller skære nogle af javascript effekterne væk

din crossdomain.xml meldte fejl hos mig.

Så har du lidt at arbejde med, men man skal jo starte et sted :)

Dbh

Michael

Det forstod jeg ikke en dart af, jeg har købt scriptet, så ikke et jeg selv har lavet. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med 49Brands. Det er nok en god ide at finde en niche, hvor du skiller dig ud.

Der er mange video-sites, ja, det er rigtigt, men der er plads til dig, hvis du skubber lidt til de andre i form af en flot website.

I fanebladet står der kun "Funnie". Jeg ville tilføje noget med video.

Jeg ville også tilføje en "description" af hjemmesiden, hvis du kan finde feltet i CMS'et.

Jeg savner en side Om os eller Om mig med en beskrivelse af dig og din motivation for, hvad du godt lide ved videoer og hvad du ønsker at opnå med siden.

Det er noget, du kan fylde på hen ad vejen.

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matt,

Det er også helt ok, som jeg sagde før så skal man jo starte et sted.(På ingen måde negativt ment)

Du kunne eventuelt starte med at finde ud af hvad javascript/css/xml er og hvordan det fungerer og påvirker din side i forhold til indlæsningstid/brugeroplevelse.

Det tager lidt længere tid men så kunne du jo tage det som en læringsproces.

Den lette løsning ville selvfølgelig være at få en person til at kigge på det, det er jo helt op til dig selv.

Jeg ønsker dig al held og lykke

Dbh

Michael

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Jeg er enig med 49Brands. Det er nok en god ide at finde en niche, hvor du skiller dig ud.

Der er mange video-sites, ja, det er rigtigt, men der er plads til dig, hvis du skubber lidt til de andre i form af en flot website.

I fanebladet står der kun "Funnie". Jeg ville tilføje noget med video.

Jeg ville også tilføje en "description" af hjemmesiden, hvis du kan finde feltet i CMS'et.

Jeg savner en side Om os eller Om mig med en beskrivelse af dig og din motivation for, hvad du godt lide ved videoer og hvad du ønsker at opnå med siden.

Det er noget, du kan fylde på hen ad vejen.

Takker det vil jeg overveje

Michael:

Hej Matt,

Det er også helt ok, som jeg sagde før så skal man jo starte et sted.(På ingen måde negativt ment)

Du kunne eventuelt starte med at finde ud af hvad javascript/css/xml er og hvordan det fungerer og påvirker din side i forhold til indlæsningstid/brugeroplevelse.

Det tager lidt længere tid men så kunne du jo tage det som en læringsproces.

Den lette løsning ville selvfølgelig være at få en person til at kigge på det, det er jo helt op til dig selv.

Jeg ønsker dig al held og lykke

Dbh

Michael

Mange tak, det er jo det man skal. Skal lige få det hele til at køre. :)

Jeg skal også have en til at kigge på den engang når det hele lige er oppe at køre.

Mange tak for alle feedbacks. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)