Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til skjorte webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er ny herinde, og er derfor i tvivl om det er det rigtige sted jeg har skrevet indlægget i (Beklager hvis det er tilfældet).

------

Om projektet

NavnX - ApS (Det skal være et anpartsselskab)

Jeg leder efter en partner, til opstart af en ny webshop der udelukkende skal sælge skjorter (stort sortiment på længere sigt), samt. accessories(slips, butterfly, bælte, ure, manchetknapper, seler), men i første omgang skjorter for at køre det helt simpelt.

Kort om idéen - uden at det lyder for kliché agtigt (SKAL det nemlig ikke være)

Målgruppe: Mænd i alderen 15-40

Mission: At sælge skjorter, og tilbehør i høj kvalitet til Danmarks modebevidste mænd til en konkurrencedygtig pris

Lager skal outsources (Dog af leverandør med god leveringseffektivitet), så partner-X, og jeg kan tage os af det administrative, markedsføring, kundeservice, og daglig drift.  

Webshoppen skal (medmindre partner har bedre idéer) outsources som magento shop.

Produkterne skal ikke være skjorter, som kan købes over alt, jeg ser helt at det bliver så unikt som overhovedet muligt, selvfølgelig skal de være pæne, og noget forbrugerne har lyst til at købe, men det skal ikke være noget de ser for tit heller.

-------

Om mig

Jeg læser til daglig til markedsføringsøkonom, og har lige sat mig for at jeg utrolig godt kunne tænke mig at være selvstændig, jeg er 20 år gammel, og har før markedsføringsøkonom, studeret på HHX, og været i hæren. Jeg har aldrig startet en webshop op før selv, og har derfor heller ikke forstand på SEO, adwords, hvilket jeg håber at du har (Så de penge kan gå til større varelager, i stedet for omkostninger).. Jeg tror på samarbejde i høj klasse, og at man kan nå langt hvis man hjælper hinanden - herunder diskutere sig frem til en løsning, frem for at den ene part får ret.

-------

Om dig

Du har haft en webshop før, og har tiden og lysten til at drive et nyt projekt op fra bunden. (Der er ikke lavet nogen aftaler i form af leverandøraftaler mm. endnu) Du har muligvis forstand på SEO, bogføring, AdWords, og andre emner som dukker op med e-handel. Du er ambitiøs (ligesom mig), kan have mange bolde i luften, og har penge til at betale halvdelen af start kapitalen (50/50 partnerskab). Jeg leder som skrevet efter en der har haft noget med e-handel at gøre før, og det skal derfor være dig helt naturligt at jeg måske ikke er ligeså hurtig på tasterne med alle disse emner som du, men efter jeg har lært mit, skal jeg nok give det en skalle.

Alt arbejde skal fordeles, så ingen føler sig alene med hele arbejdet.

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stammer


Kan du ikke kontakte mig pr mail timnybro (@) gmail.com

Jeg har leverandørkontakt og andet du muligvis kunne finde interessant :-)

Mvh Tim 

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool - Du har fået en mail :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der blev skrevet til dig for 2 år siden, skal du blotte dit talent lidt mere. - forstå mig ikke negativt, men eventuelle partnere har brug for at vide hvad du bringer til bordet.

Som jeg kan se det, skal din partner står for SEO,adwords,bogførring betale ½ af omkostningerne.

DU på den anden side bidrager med gåpåmod og ½ af omkostningerne.

Nu har jeg selv taget en hhx, og man lære rigtig lidt om rigtig få områder, men en af de ting du burde have lært, var at bogføre selv. 

Det er ikke for at rakke ned på dig, men fortæl mig hvad du kan! 

Held og lykke med projektet!

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jeg ventede faktisk næsten på et sådant indlæg ville komme (eftersom jeg bankede i bordet over mig selv, da jeg fandt ud af at jeg havde glemt at uddybe mig selv noget mere). Jeg kan sagtens finde ud af at bogføre (12 i virksomhedsøkonomi) men en ting er at lære det i skolen, en anden ting er at kunne det i praksis. Selvfølgelig ser jeg ikke den eventuelle partner som skal stå for det hele selv, jeg kan som skrevet godt bogføre, til en vis grad (jeg er ikke revisor), derudover har jeg lært utrolig meget om markedsføring, dog ikke online. Jeg har selv mod på at investere 50% af kapitalet i projektet, og er god til at have med kunder at gøre. Jeg er utrolig lærenem, og VIL virkelig gerne lære SEO, adwords, og de andre eventuelle talenter den kommende partner har, så det kan blive ligedelt meget mere, og så jeg også selv får nogle ekstra færdigheder ud af dette.  

Mange tak for den konstruktive kritik, og tak :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Stammer:

Hehe, jeg ventede faktisk næsten på et sådant indlæg ville komme (eftersom jeg bankede i bordet over mig selv, da jeg fandt ud af at jeg havde glemt at uddybe mig selv noget mere). Jeg kan sagtens finde ud af at bogføre (12 i virksomhedsøkonomi) men en ting er at lære det i skolen, en anden ting er at kunne det i praksis. Selvfølgelig ser jeg ikke den eventuelle partner som skal stå for det hele selv, jeg kan som skrevet godt bogføre, til en vis grad (jeg er ikke revisor), derudover har jeg lært utrolig meget om markedsføring, dog ikke online. Jeg har selv mod på at investere 50% af kapitalet i projektet, og er god til at have med kunder at gøre. Jeg er utrolig lærenem, og VIL virkelig gerne lære SEO, adwords, og de andre eventuelle talenter den kommende partner har, så det kan blive ligedelt meget mere, og så jeg også selv får nogle ekstra færdigheder ud af dette.  

Mange tak for den konstruktive kritik, og tak :-)

Sådan! - det meget bedre.

En webshop er ikke så kompleks at bogføre, det kan du godt med dit 12 i VØ.

Nu ved din eventuelle partner følgende:

Du kan bogføre
Du kan tage dig af Emailen, da du er god med kunder.
Du er lærenem og har mod på at lære de trivielle opgaver.

Igen, held og lykke. 

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)