Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside? Kun 1375,- Nyt logo? 275,-

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I har en ganske fin hjemmeside, men det her "Nothing gets outsourced to low-cost regions where you would suffer on service and quality." synes jeg er noget vrøvl. Det er da at tage alle over en kam. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 09:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian,

Nu kan jeg se at der umiddelbart ikke er nogen direkte interesse fra dig i mit tilbud (i og med du selv tilbyder samme service), så forstår slet ikke hvorfor der kommenteres.

Som jeg skrev i mit første indlæg, ønsker jeg ikke pludselig at vende denne tråd til en diskussion om et andet emne - som du lægger op til her med outsourcing i østen.

Jeg vil dertil kun sige at 99% af alle der har haft oplevelser med at outsource til f.eks. Indien/Kina osv. er rendt i en barriere med ikke blot kommunikation, men også på kvaliteten af selve arbejdet, hvis det sammenlignes med en Europæisk standard. Er du blandt den ene procent der ikke har oplevet dette, så har du naturligvis været heldig.

Af disse årsager føler vi det er nødvendigt at understrege vi IKKE benytter os af outsourcing, da vores priser ellers godt kunne indikere vi gjorde. Hos os får man Dansk kommunikation og kvalitet til en pris der er langt under konkurrencens.

Har du yderligere spørgsmål eller vil du gerne i dialog omkring hele 'outsourcing-emnet' må du meget gerne skrive en privat besked, men jeg må venligst bede dig om ikke at vende denne tråd til en diskussion om dette. 

Til alle andre, I har fået svar i jeres Indbakke, tak :)

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, skriver lige denne meddelelse for, at du kan svare mig her, hvis det er hensigtsmæssigt for dig. Sender også en mail til 49brands.com.

Mvh

Sølve

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 10:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Sølve F de T:

Hej, skriver lige denne meddelelse for, at du kan svare mig her, hvis det er hensigtsmæssigt for dig. Sender også en mail til 49brands.com.


Mvh


Sølve



Hej Sølve,

Jeg vil blot meddele at vi har besvaret din e-mail, men endnu ikke hørt tilbage. Derfor skriver jeg også lige en update her, hvis du nu skulle vente på en email der ikke er gået igennem.

Ingen hast fra vores side, vi vil blot sikre at kommunikationen fra vores side er gået igennem :)
Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 06:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

- denne hjemmeside kunne godt tiltrænge en opfriskning, er åben for nye forslag - et hovedkrav er blot at det skal være enkelt og skifte tekst og billeder og at siden skal fremstå seriøs og så må jeg erkende ikke at være nogen edb nørd men så længe alt ligger i faste rammer kører det

- er modtagelig for seriøse forslag www.technical-antique.dk  - e-jo@post2.tele.dk

Mvh.

e.m.jørgensen

Antik & Kunst

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt jer en email 

Tilmeldt 25. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Antik & Kunst Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Cecilie:

Jeg har sendt jer en email 

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 01:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
I høre også lige fra mig imorgen omkring logo:)
Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Pigespil.dk Skrevet kl. 06:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi er interesseret i at få lavet Logo til denne hjemmeside, som vi lige er blevet færdige med: www.designtraegulve.dk

Noget i kan være behjælpelige med?

Mvh

Allan

www.pigespil.dk

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 15:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I skulle alle have fået svar!

Vi kører stadigt med vores tilbud de næste 48 timer hvis der er andre der skulle være interesserede. Efter denne periode hæves priserne på begge tilbud. 

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)