Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eraring med wesponsorposts.com??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en modeblog, og er blevet kontaktet af firmaet wesponsorposts.com. Jeg kan i bund og grund tjene penge ved at skrive om bestemte tøjmærker. Det er en dansker som har kontaktet mig, og jeg er ikke i tvivl om deres legitimitet, men jeg har ingen erfaring med det.

Er der nogen som kan give nogle gode råd om hvad jeg skal være opmærksom på i denne situation?

På forhånd tak for hjælpen :-)

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej stylistvibing.dk

jeg har også netop fået en besked fra wesponsorposts.com, dog er det på engelsk. Det virker utrolig legitimt synes jeg.
Men ville høre om du endte med at lave et sponsoret indlæg for dem? 

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg vil sådan set også bare gerne høre om du endte med at tage i mod tilbuddet? Jeg har tidligere skrevet sponsorerede indlæg på en tidligere blog jeg havde, men her var det et dansk firma. Jeg er nu blevet kontaktet af wesponsorposts, og ved ikke helt hvad jeg synes om det. Jeg har modtaget en mail på engelsk, og kan se at firmaet er fra Holland. Men hvad blev dine erfaringer?

Generelt er det dog ikke særlig svært. Man skal opfylde de ting de kræver, som fx nogle bestemte søgeord og et bestemt link, og det vigtigste er jo nok egentlig, at man er sig selv tro og kun skriver sponsorede indlæg om noget man synes er spændende, eller vil kunne have værdi for læserne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)