Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra tøj skitse til endeligt produkt: Processerne!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg arbejder med, at lave mit eget børnetøjsmærke. Har været i gang noget tid og har delvist lavet min forretningsplan.


Jeg har gennemtænkt mine produkter nøje, så nu skal de realiseres. Jeg går efter, at lave et fornuftigt produkt til rimelig priser og derfor vil jeg gerne springe nogle mellemled over. Jeg er dog groet lidt fast og søger nemlig nogle gode råd.

Der er rigtig mange der tilbyder sourcing hjælp, men er dette nødvendigt, hvis man selv har overskuddet og tiden til, at gøre det selv?. Kan sourcing firmaer tilbyde noget ekstra???

Nogen der ved, om de forskellige tøjproduktioner i udlandet også kan lave grundmønstre osv. til ens skitser, så man evt. kan springe en skrædder/mønsterkonstruktør over i DK?. Eller får man noget godt for pengene ved, at få en dansk skrædder/mønsterkonstruktør til, at lave de grundlæggende måleskemaer/grundmønster?


Håber nogen ønsker dele deres viden og erfaring på dette emne

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at source  - har du givet ansvaret og derved også et eventuelt problem videre - og det er fint for en opstartende virksomhed

Overskud og tid - har også noget at gøre med penge - så hvis du har penge til at tage ned og overvåge produktionen  - alt efter om de går igang nu eller senere - så ja - klart.

tøjproduktioner? / du mente vist tøj producerende virksomheder ikke sandt? :)

du kan - med den rigtige partner få lavet dine mønstre på stedet - men ikke alle fabrikker har en ekstern afdeling med konstruktører ansat - men så har de måske kontakterne.
dertil skal du også have lavet en syvejledning til dine konstruktioner.  da sammensætningen/syningen ikke bare er lige til.  

Skal du vælge en i DK?.. kommer an på om du har økonomi til dette - men jeg ville mene at jo tættere du selv kan være på denne opgave - des bedre.
kontrol er kodeordet.
og ellers må du jo stole på at processen med frem og tilbage + godkendelse passer ind i dit temperament og den måde du ønsker at arbejde på.  Held og lykke fremover.  

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)