Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd mht opstart af webshop, navn, markedsføring søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du skal finde et navn, så husk at det skal være:

  • let at læse
  • let at huske
  • let at udtale og stave
Hvis ovenstående ik holder stik, så går du glip af mange besøg og evt kunder, fordi folk får anbefalet din shop til et stævne, men de kan ik lige huske navnet eller stave det!
Der er rigtig rigtig rigtig mange ting, som du skal tage højde for, når du starter en webshop. Jeg har skrevet dette indlæg med 5 råd, som mange glemmer, men som er super vigtige! Jeg ved godt, at det er dårlig stil at linke til et andet forum, men læs evt lige kommentarerne på G+. Se dem her. Der er mange ekstra guldkorn at finde!
Inden du begynder at tænke markedsføring mm, så er det super vigtigt, at du har det basale på siden på plads. Brug en masse timer her på Amino, hvor du især skal fokuserer på kategorierne:
Der ligger masser af guldkorn, og så slipper du for at begå de klassiske fejl!
Evt læs nogle af ekspertblog indlæggende, som også omhandler disse emner. De kan ses her.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Benedicte Nyholm:
Jeg har indtil videre funderet lidt over to navne til webshoppen:
Equestrianworld.dk
Equestrianshop.dk

Hvad synes i om disse navne? Kom gerne med fordele og ulemper på begge.


Nu ser det ikke ud til det er dig, der ejer Equestrianworld.com. Jeg kan heller ikke se om det er dig, der har den med .eu.

Hvis jeg skulle starte en webshop, der skal kunne udvides til udenfor Danmarks landegrænser, så ville jeg gå efter et .com, .net eller .eu domæne. Alt afhængig af ledighed og brug etc. 

Et .dk-domæne er lettest at få op i de organiske søgeresultater i Google i Danmark, men internationalt er det langt bedre at få en domæne-endelse, der er beregnet til det. (Se listen over muligheder her). 

Du kan også sørge for at købe domæne-endelse for hvert land, men du skal bare være opmærksom på at det giver mere arbejde og at du har sikret dig at de overhovedet er ledige. Det har dog en del fordele da et .dk-domæne kan se mest troværdigt ud i Danmark. 

Og så er der også det, at det er mere besværligt at få et .no-domæne (Norge). Her er der nemlig krav om at du har adresse i Norge, ellers skal du finde en du stoler meget på, som gør det. Selv foretrækker jeg .com, da den har den ekstra fordel at der endda er en .com-knap på nogle mobile enheder - og at det er det letteste at huske. Det er dog også svært at finde ledige gode, men med fantasi og tid, kan det godt lade sig gøre. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benedicte,

Okay, forstået.

Du skal være velkommen til at kontakt mig ang hjælp til markedsføring, så kan vi tage en snak om mulighederne.

Et nysgerrigt spørgsmål: er det kun webshop du vil lave, eller skal der også kobles en fysisk forretning på?

Mvh Martin

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Fra  pontaz.com Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meningen vi kun skal have en webshop. Jeg har på nuværende tidspunkt et lokale i jylland hvor lager og forsendelse vil ske fra. Hvis det viser sig der er stor forespørgsel efter et "showroom" eller en butik er det nok ikke utænkeligt at det vil kunne slås sammen med en fysisk butik. :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)