Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Kapital?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ville høre om der er nogen der kan dele deres erfaringer i forhold til brug af Amino Kapital.

Grunden til jeg spørger er at jeg tidligere har afprøvet Amino virksomhedsbørs, men synes der er mange "useriøse" henvendelser, og vil derfor høre folk der har brugt Amino Kapital, om det er det samme her, eller om der rent faktisk er tale om et godt og solidt system, med seriøse personer/virksomheder bag? 

Samtidig kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor man ellers går hen og finder en investor/långiver - eventuelle firmaer eller websites i benytter jer af eller har gode erfaringer med.

Håber at kunne blive lidt klogere på dette med jeres tilbagemeldinger.

Tak.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv prøvet Amino Kapital, men det jeg har hørt fra andre er at der bliver stillet urealistiske krav fra investorerne eller også er det dem som søger kapital, der har urealistiske krav til et kommende samarbejde - det skal jeg ikke kunne sige! Men du skal nok ikke forvente, at smutte på Amino Kapital og vede om fx 1 mill. kr., og så forvente at du kun skal af med 10% af din virksomhed.

Du kan også søge investering hos fx Seed Capital!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken

Tak for dit input, er der andre der vil dele deres erfaringer? Hvis det ikke kan gøres i åbent forum er du/i selvfølgelig også velkommen til at sende en PM :)

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik til SDTI (www.sdti.dk) og endte med at få funding der. Men ja man skal forvente en større andel går til dem. Dog har de attraktive ordninger som gør at der er gode muligheder for at få dine anparter tilbage.

Du må altid gerne skrive hvis du har spørgsmål eller ønsker råd og vejledning til det forløb.

Tilmeldt 15. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Kan du afsløre, hvormange % du skulle aflevere til SDTI?

Ikke funding beløb blot deres ejerandel :-).

Bh John

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)