Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske det billigste Windows 7 Home Premium sp1 32-bit DK oem dvd lige pt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Windows 7 Home Premium SP1 i bit 32 kan være rigtig svær at opspore til billige penge. Så lige pt. tilbyder jeg denne til KUN 749kr.

Denne 32 bit plejer at koste lidt mere end 64 versionen. Så 64 versionen kan godt findes til samme, eller til et mindre beløb. Men har haft svært ved, at finde en 32 bit version til KUN 749kr.

Herunder har jeg fundet nogle priser et par steder på nettet. Og som er nogle shops, de fleste kender. Og der er prisen noget mere:

Proshop

Pricerunner

Proconsult

 

Så i kan godt se. Det er billigt, og kan sendes i morgen! Så slå til nu, inden det er for sent! Big Smile

Køb Windows 7 Home Premium SP1 32-bit DK OEM DVD Billigt Her

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en opdatering.

 

Nu skal de huske der stadig kører med Windows Xp. At Windows update stopper med at udgive sikkerhedsopdateringer til denne version til foråret. Så måske er det tiden at få skiftet til f.eks. Windows 7?

Læs Updateringer stopper til Windows Xp

Og alle hackerne står i kø, og venter kun på opdateringerne stopper. Så de rigtig kan holde hackerfest.

Læs Mere Her

Så køb Windows 7, 32 bit. mens der stadig er nogle tilbage.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kim Hansen:

Lige en opdatering.

 

Nu skal de huske der stadig kører med Windows Xp. At Windows update stopper med at udgive sikkerhedsopdateringer til denne version til foråret. Så måske er det tiden at få skiftet til f.eks. Windows 7?

Læs Updateringer stopper til Windows Xp

Og alle hackerne står i kø, og venter kun på opdateringerne stopper. Så de rigtig kan holde hackerfest.

Læs Mere Her

Så køb Windows 7, 32 bit. mens der stadig er nogle tilbage.

Mangler du salg,, du virker lidt panisk.Hmm

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

njl gulvservice:

Mangler du salg,, du virker lidt panisk.Hmm


 
Synes nu ikke det er panisk at komme med et tilbud. Og ligeledes komme med en oplysning der har hold i virkeligheden. Men okay det må du jo gerne mene.
 
Nej det handler nu mere om, at jeg har betalt for en måneds medlemskab. Og at det giver en retten til at komme med tilbud. Og så vil jeg da benytte mig af det. Så nu ved du det hvis du på et tidspunkt selv vælger at blive plusmedlem. Wink
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du købt computer inden for de sidste år har du langt større fordel ved 64-bit Windows.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den version sælger jeg selvfølgelig også til billige penge.
Men der findes vel stadig en del hardware med mere hvor man kan opleve en del problemer med en 64 bit version.
Men klart en nyere computer med over 4 gb ram er 64 nok at foretrække.
Men i forhold til en alm. Bruger. Der bruger jeg nok min pc Max. Og kører da også "kun" med 4gb på en i7 processor og en ssd harddisk. Og den kører rigtig Godt. Så vil stadig mene de fleste har nok i de 4 gb som bruges under 32 bit (ca)
Men klart flere ting man skal have med i sine overvejelser.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)