Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt - kan det sælges? hvor skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg står nu med et nyt pleje produkt, produktet er motiv sæber. Jeg har vedlagt billeder til dem der gerne vil se dem. Nu står jeg så i et dilemma. Jeg har ikke før prøvet at få et nyt produkt ud i markedet. Jeg har lavet en mindre analyse og kommet frem til at ingen i DK sælger disse sæber. De er 100% håndlavede og virkelig flotte synes jeg selv. Så alle råd angående at få dem ud på markedet tages med et stort smil! Gode råd til markedsføring og salgs strategi ville være ekstremt behjælpeligt!
Takker på forhånd.

- Enver

PS: De er naturlige og uden parabener!
-

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Enver,

Jeg vil helt klart starte med at finde frem til målgruppen - uden den er på plads, er det svært at markedsføre dine sæber.

Her er en video som Thorborg har lavet - jeg har haft meget gavn af den, også selvom du ikke har intentioner om at lave webshop kan den give en idé om hvordan du når ud til din målgruppe og lære hvem de er, og derigennem kan du måske finde den salgskanal du vil benytte dig af :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra Rosklilde
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Krohn & Møller I/S Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud--- Det kan være du skal lave dem til hjemmesider-butikker der har temaer som bryllup-prinsesse fester-

Du kan også vis prisen er spot on sælge dem i tiger butikker og des lignende....

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tusinde tak til video henvisningen den må jeg helt klart få set! Derudover har du ret jeg skal have fundet min målgruppe :)

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

At sølge til butikker så som tiger butikker lyder interessant. Det må jeg helt klart overveje. Er det noge du eller andre har erfaringer med? Hvordan skal det forhandles? Jeg takker for dit gode indslag! Venter spændt på flere :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)