Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af nyeste Phister & Philina og Racoon kollektion

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Fra  LD - LinneaDesign og Twiga.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en hjemmeside hvor jeg sælger brugt børnetøj, og det går faktisk super godt.

På et tidspunkt tænkte jeg at der da også skulle være nyt børnetøj på siden, og det var her jeg brændte nallerne, for brugt og nyt børnetøj skal åbenbart ikke være på samme hjemmeside.

Da jeg have fået solgt næsten det hele, fik jeg af vide at jeg havde skrevet under på vinterkollektionen 2013. Nu troede jeg ellers endelig jeg var ude af det nye tøj, og kun kunne fokusere på det brugte, da det er det der er min passion at arbejde med.

Så nu tænker jeg at jeg har købt tøjet for 35000 kr, hele vinterkollektionen 2013, og vil gerne sælge til en der allerede i forvejen sælger nyt børnetøj eller noget andet. Det kunne være dejligt for mig at komme af med tøjet da jeg KUN vil sælge brugt.

Byd en pris, selvfølgelig ikke urealistisk.

Udsalgsprisen er gange med 2,5.

Du kan se hele kollektionen her.

http://twiga.dk/produkter/255-vis-alle-varer/

Håber der er nogle der finder dette interessant. Jeg har intet solgt af det endnu og har det allerede nede på 50% rabat. Fik kollektionen midt september.

Venlig hilsen

Eva Linnea Larsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva 

starter lige med at sige at jeg godt kan se at dit indlæg er gammel, men prøver lige alligevel måske du kender nogen eller nogen som kender nogen :-). Jeg er ved at starte butik op, og vil gerne opkøbe restpartier af børne tøj men nyt. Så hvis du har noget, eller kender nogen som sidder inde med noget vil jeg gerne høre fra dig, så kan vi måske finde en pris som jeg kan købe det for. Håber på at høre fra dig. På forhånd tak

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)