Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bachelorprojekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  WeTalkMarketing Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi er to erhvervsøkonomistuderende fra Syddansk Universitet, som gerne vil skrive vores bachelor i samarbejde med én af jer i stedet for en stor virksomhed. Vi ønsker at lave en strategisk handleplan for dig og din virksomhed og hjælpe dig med at danne et overblik over dit marked og hvordan du skal placere dig i det. For at gøre dette har vi brug for intern information fra din virksomhed. Til gengæld får du en fuld rapport til fri afbenyttelse. Du kan vælge at se det som to ekstra ansatte i bytte for noget af din tid. Alle informationer kan selvfølgelig behandles fortroligt. 

Hvis dette har interesse, så skriv gerne en privatbesked. 

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kære Morten

Det lyder meget spændende. Jeg har et 'forumteater'. Interaktivt teater i virksomheder. Du kan se det på www.forumteatret.dk

Vores kundetilgang er meget svingende. Det vil være spændende hvis I vil kigge nærmere på det. Jeg/vi har arbejdet med det i i mange år og alligevel er det svært at styre udvikling, kunde tilgang m.m. Du kan ringe til mig på 2485 0148 hvis du synes det lyder spændende.

kh
Peter Frandsen
Foruminstruktør

Tilmeldt 11. Feb 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det lyder spænende, jeg er mit i opstarten af et firma der skal lanceres halvvejs inden påske. Skriv til mig på sk@sako-udehuse.com for at høre mere.

Vh Sander

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)