Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der statsstoette til private uddannelsesinstitutioner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har efterhaanden nogle aars erfaring inden for mit fag i filmbranchen. Det er et enormt markede som kan ramme Danmark meget mere end det goer paa nuvaerende tidspunkt. Jeg kunne derfor godt taenke mig at starte en skole I koebenhavn med henblik paa at undervise i visual effects til film. Som jeg sidder og laver budgettet for at  i forretningsplanen kommer jeg i tanke om jeg engang har hoert at saa snart man laver noget med henblik paa uddannelse findes der forskellige stoette fonder og ligende, men jeg er ikke sikker paa hvor eller om jeg har hoert forkert?

Jeg har baaede arbejdet i filmbranchen og samtidig ogsaa undervist kurser i baade England og Danmark, men nu vil jeg lave min egen skole.

Jeg haaber nogen ved noget! Mange tak for jeres dyrebare tid! 

Venlig Hilsen

Kasper 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover at eleverne formentlig skal betale et eller andet beløb, vil der sikkert være mulighed for at opnå tilskud fra Kulturministeriet.

Der er også visse fonde som støtter noget med film og formentlig også dit projekt med undervisning i visual effects til film, især hvis det ikke findes i forvejen.

Det kunne være interessant at undersøge det nærmere.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)