Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med flair for projektledelse søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone siger at jeg arbejder alt for meget, og det har hun ret i - derfor er jeg på udkig efter partner med flair for projektledelse.

Den rigtige partner har kendskab til processen omkring softwareudvikling, og har også en forståelse for hvordan vi, med de rigtige løsninger, kan hjælpe vores kunder med at optimere deres processer.

Du evner at tage et selvstændigt ansvar for dine projekter og evner selv at følge dem i mål.

Hvis du har en baggrund som softwareudvikler, er det vigtigt at du ikke er ”gift” men en bestemt teknologi, vores force er netop at vi er teknologi uafhængige.Vi går efter at finde den bedste løsning, ikke efter at sælge en bestemt teknologi.

Den del af virksomheden hvor du vil komme til at indgå består af to hovedområder:

1. Projektledelse

Her hjælper vi vores kunder, typisk iværksættere og mindre virksomheder, med at finde:

- den rigtige løsning til deres behov,

- de rigtige implementeringspartnere, typisk fra udlandet,

og hjælper dem med at komme helt i mål med deres projektet.

Her er vi altså ikke selv udførende, til gengæld har vi en række samarbejdspartnere vi kan trække inden for en række forskellige områder, afhængigt af behovet.

2. AppSheet, Mobil applikationer bygget direkte på regneark

Vi er partnere med AppSheet - der er en cloud løsning til udvikling mobile (og web-) app’s direkte ovenpå regneark.
Det er en meget fleksibel løsning, der gør at vi typisk kan have en simpel app klar på 1-2 dage. Har står vi selv for opsætningen af de app’s der skal udviklet, i den udstrækning at vi har brug speciel udvikling foretages det af en af vores samarbejdspartnere.

AppSheet er område i vækst, og vi har her udviklet en række template løsninger, f.eks integration til e-conomic.

Det jeg er på udkig efter er en partner der kan gå ind og tage et selvstændigt ansvar for en del af projektporteføljen. Der er ikke tale om en ”ansættelse”, men et partnerskab hvor din indtjening afhænger helt af indtjeningen på din del af porteføljen.

Hvis dette har din interesse så giv mig et kald på 3053 1351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com.

Du kan finde mere om virksomheden på vores hjemmeside: http:://www.mhn-consulting.com

//Morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)