Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedspotentiale for virksomhedsidé

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Rodnet Media Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i friske Aminoer,

Jeg håber i vil hjælpe med at svare på et hurtigt spørgsmål nedenfor, som omhandler potentialet for min virksomhedsidé. (Kræver blot ét hurtigt klik nedenfor, og vil hjælpe mig utrolig meget)

SUPER KORT OM IDÉEN:

Min idé går ud på at lave en platform som kan føre små/mellemstore erhvervsdrivende - som ønsker at øge potentielle kunders kendskabsgrad til deres virksomhed/produkter - sammen med privatpersoner som ønsker at tjene ekstra penge. Det kan de nemlig gøre hvis de har et hegn rundt om deres grund, som vender ud mod en trafikeret vej f.eks. ved et lyskryds, hvor forbipasserende og bilister lægger mærke til de reklamer som den erhvervsdrivende har fået sat op på hegnet. Det er især interessant ved lyskryds, hvor bilisterne holder for rødt og har længere tid til at se reklamerne.

Kan du som erhvervsdrivende eller privatperson, se et potentiale i denne virksomhedsidé?

  • Ja, jeg kan godt se et potentiale i ideén (som erhvervsdrivende) (16,7%)
  • Ja, jeg kan godt se et potentiale i idéen (som privatperson) (16,7%)
  • Ja, jeg kan godt se et potentiale i ideén (både som privat og erhverv) (0%)
  • Nej, jeg kan ikke se noget potentiale (som erhvervsdrivende) (16,7%)
  • Nej, jeg kan ikke se noget potentiale (som privatperson) (0%)
  • Nej, jeg kan ikke se et potentiale i ideén (både som privat og erhverv) (33,3%)
  • Nej, for idéen har været lavet før (0%)
  • Nej, for online marketing er fremtiden, ikke offline marketing (16,7%)
  • Totalt antal stemmer: 6
  • Afstemning sluttede: 10/12/2016

  

På forhånd tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Benjamin

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Rodnet Media Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer som har svaret, men er der virkelig ikke andre venlige aminoer, som vil hjælpe med en hurtig besvarelse af mit spørgsmål?

Med venlig hilsen

Benjamin

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Rodnet Media Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Afstemningen kører til og med i morgen, så jeg håber der stadig er et par aminoer, som har lyst til at hjælpe med et hurtigt svar (klik) :)

Jeg har skrevet lidt mere om min virksomhedsidé, hvis det skulle have interesse - her

På forhånd tak,

Mvh.

Benjamin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)