Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kosttilskud og naturmedicin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er ved at starte en web shop op, hvor jeg vil sælge kosttilskud og naturmedicin. og magler i den forbindelse nogen leverandøre
Kan i anbefale nogen danske leverandøre?
Eller tror i at der vil være nogen fordele i at finde en uden for Danmark men stadig inde for EU
Håber i kan hjælpe
Mv Martin

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har drevet flere webshops med kosttilskud, og vil sige, at du virkelig skal lave en forretningsplan, inden du kaster dig ud i det. 

Husk at du er underlagt fødevarmyndighederne, når du handler med kosttilskud, og hvis du importerer fra udlandet, skal du anmelde og deklarere alle dine kosttilskud med dansk varefortegnelse. 

De største grossister i DK er Helsam - men for startups, er de ikke særligt samarbejdsvenlige, da de er vandt til at der er så mange lykkeridere. Det vil sige, at du for de mere populære produkter, faktisk vil blive tilbudt en engros pris der incl moms er dyrere end hvad Matas, Bilka m.m. tilbyder de samme kosttilskud til på udsalg. 

Ikke mindst er der annonceringsbudgettet. Vil du overleve på markedet, så er du nydt til at finde produkter hvor du har en minimum avance på 100 %. 

I dag forhandler jeg ikke længere kosttilskud - men laver en smule affiliatewww.kosttilskud.dk  

VH

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret
Er helt grøn som iværksætter så arbejder på en forretningsplan og budget, men er gået helt i stå ved budgettet da jeg ikke har nogen leverandøre i nu, så har ingen ide om hvad jeg vil tjene på produkterne.
Min plan var at tage kontakt til helsam hvis jeg ikke finder andre muligheder, du har vel ikke nogen andre forbindelser som jeg kunne have glæde af?
Tror du chancen for at få succes ville være større hvis jeg fandt en udenlandsk grossist?
Og derved få større fortjeneste
Solgte din web shop både natur medicin og kosttilskud?

Vh Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)