Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erhvervskonto i tyskland

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har oprettet  en ivs og nu kommer det store spørgsmål vi kan ikke få en erhvers konto i danmark men kan sagtens få en i tyskalnd må jeg det

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Udover det virker rimeligt useriøst kun at have en konto I Tyskland, så vil det jo også give problemer med SKAT mht. nemkonto.

Mig bekendt er det ikke noget problem at få en erhvevskonto, såfremt man er villig til at betale for den.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Ravn

hvis du nu prøver at læse alle de oplæg her på Armino  hvor mange mennesker  der ikke kan få erhvervs konto og nej det er ikke useriøst  da bankerne ikke vil noget at gøre med  en når man ikke bor i Danmark   så ville fortrække hvis du ville komme med en løsning i stedte for sådan en besked

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Først, i Ravns forsvar, så nævner du ikke noget om, at du ikke er bosiddende i Danmark, så hans svar er jo egentlig reelt nok.

Næst, hvor mange banker har du haft kontakt til? Har hørt om flere, der har skullet mange banker igennem før der endelig er en der har nikket ja tak, men for mig bekendt, er det personer der har været bosiddende i Danmark. Om situationen er eller bliver anderledes for dig, hvis du er bosiddende i udlandet, tør jeg ikke svare på. Min bedste anbefaling er, at blive ved med at kontakte de forskellige banker indtil der er en, der forhåbentlig har et åbent sind.

Al mulig held og lykke i projektet

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene

Hvad er det lige du ikke kan lide ved min besked? 

Du siger du ikke kan få en bank, men du glemmer at fortælle at du ikke bor i DK, hvilket unægtelig gør situationen mere vanskelig.

Uanset hvad, så virker det mærkeligt / useriøst overfor danske  kunder kun at have en tysk bank, om banken overhoved vil oprette en konto i DKK er et godt spørgsmål.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

René,

Hvis du kan få en konto til et IVS i Tyskland - så overvej om du kan bruge en af de tyske banker i grænselandet som samarbejder med en dansk bank. Eksempelvis NOSPA og kreditbanken i Haderslev.....

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

 

Udover det virker rimeligt useriøst kun at have en konto I Tyskland, så vil det jo også give problemer med SKAT mht. nemkonto.

Mig bekendt er det ikke noget problem at få en erhvevskonto, såfremt man er villig til at betale for den.

Baseret på alle de tråde der har været her på Amino omkring bankkonto til IVS, er det vist en sandhed med modifikationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med UNI Bank som sarbejder med sydbank

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene :

vi har oprettet  en ivs og nu kommer det store spørgsmål vi kan ikke få en erhvers konto i danmark men kan sagtens få en i tyskalnd må jeg det

ja - og du skal så bare have dem til at tilknytte den det danske system som NemKonto - hvilket de kan

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene :
hvad med UNI Bank som sarbejder med sydbank

Jeg har ingen erfaringer med dem. Kun hørt at det har kunne lade sig gøre for andre via Nospa og Kreditbanken. Jeg ville endda overveje at spørge Kreditbanken direkte først.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)