Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af butik - er budgettet realistisk?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Pegasus Rideudstyr Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har en webshop, som jeg har haft siden november. Det går overraskende godt og jeg leger lidt med tanken om at starte butik indenfor det næste års tid. 

Jeg har dog svært ved at vurdere mersalget, som vil komme ved at have butik. Jeg påtænker som udgangspunkt at have åbent i weekenden og på mine fridage (vil blive oplyst på sidens facebook - jeg er studerende ved siden af). Jeg har udfyldt et driftsbudget som siger 14.000 kr pr mdr (lokalerne er billige her i området, men trækker et stort opland - tæt på station og indfaldsveje med meget byliv). 

Mit salgwebshoppen er markant boostet sidste måned (solgte for 45.000 kr modsat 20.000 som har været normalen) pga nyt innovativt produkt. 

Er det realistisk at kunne drive butik med disse udgifter og mulige indtægter? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal glemme alt om butik, når du ikke kan holde åben alle hverdage, skal du stå der hver weekend og på dine fridage vil du nok rimeligt hurtigt kører sur i det. 

Ud fra det du skriver om åbningstider vil det være et begrænset timeantal du vil kunne være tilstede i butikken pr. måned.  prøv at regne ud hvad du skal omsætte for pr. time bare for at dække Dine driftsomkostninger.    Husk i øvrigt at en butik kræver en ret stor kapitalbinding mht. lagerbeholdning.  

Vedr. driftsbudget har du så husket, Strøm, varme, vand, forsikring, dankort .... osv. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sascha, gjorde du alvor af at starte butik? leger selv lidt med samme idé. Kører du dropship eller har du lager? fed webshop du har 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sascha.

Når du skal leje en butik, skal du ofte smide et depositum på 6mdr.- til 1års husleje. Så det skal du nok lige have med i tankerne.

Dbh
Michael Haahr

Så lige nu, at indlægget er et halvt år gammelt :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)