Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske fragtmænd express, nogen erfaring med kørsel for dem??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoér

 

Er der nogen herinde, som har erfaring med at køre for Danske fragtmænd Express??

Noget godt skidt omkring dem, og måske indtjenings muligheder?

 

Vh Jørgen

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Danske fragtmænd er ok. Men skriv eller ring til dem og hør hvad indtjeningen ligger på om måneden for Kassevogn eller alukassevogn med lift, de siger garanteret at det afhænger af din egen indsats, men det skal du ikke tage for gode varer.

Alt under 60.000 kr ex moms skal du ikke røre, med mindre du vil køre til en time løn på 80 kr/ time.

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Addictive Media Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg og rigtig gode erfaringer.

Jeg kørt for Dem. De lyver gennem deres tænder. Indtjening var så lidt at jeg betalt fra min egen lomme at køre deres ruter.

Hold dig langt væk med mindre du få skriftlig paper på din indtjenings muligheder. Ikke høre på deres søde snak.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad jeg har hørt, så er man nød til at køre noget ved siden af for at få det til at hænge samme, med mindre du er en af dem der i deres inder cirkel.

Du kan fx øge din indtjening på www.minfragt.dk

Mvh Carsten

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Addictive Media Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad muligheder har jeg hos jeres firma

www.xpressfragt.dk 

Jeg ville kun satse på syd dk til københavn T/R.

Med Venlig Hilsen

Singh

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jamen du har alle de muligheder du ville ha, der ligger opgaver både for erhverv og private, og lige den rute du nævner er vi nogen opgaver af, du sætter selv din pris og det gratis at være medlem du betaler kun en lille %del af dit beløb når du vinder og udfører nogen opgaver. :-) læs mere på www.minfragt.dk/become-partner

Mvh Carsten

Www.minfragt.dk

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 14. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører der det er noget ren lort
Hvis man ikke har noget hved siden af
Så kan man ikke få det til at hænge sammen

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

økonomisk kan det ikke hænge sammen fragtraten er nede på så lille en pris så man skal havde penge med på arbejde.

Ved der også nogle vognmænd som de har glemt at betale. 

Min anbefaling som gammel vognmand (der stoppet i branche da den er råden som en i helved)

Tag et ufopligtene møde, hvis det kan lade sig gøre få en kontrakt og læs den igennem, brug en advokat, da DFE DPE GLS DHL osv er dygtig til at indskrive forbehold og andet sjovt i deres kontrakter som er bindene ligeså snart du har skrevet under.

Derfor skriv ikke bare under fordi de lover guld og grønne skove.

Mange små vognmænd laver en giga fejl. de har ikke sat sig ned og regnet på hvad det kræver som minium at havde bilen kørende og løn til dem selv. Jeg har kender flere som siger at de skal tjene 50kilo om måneden så køre det for dem. Det kan PT ikke lade sig gøre da fragtraten er nede på et lavt niv. for tiden man man hvis man er heldig inden for kurerkørsel under kørselkontor/kørsel central komme på ca. 25-35kilo om måneden.

Hilsen

Dennis

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 11. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Op til flere af Danske Fragtmænd Express vognmænd afregner deres ansatte sort!

Dette sker specielt i deres Taulov afdeling, jeg har selv været ansat af en vognmand i den nævnte afdeling. efter jeg havde kørt der i en kortere periode blev jeg informeret omkring at hvis jeg ikke var villig til at blive ansat (Alternativt) altså sort var den pågældende vognmand desværre nødsaget til at afskedige mig da det ellers ikke ville løbe rundt for ham.

Afdelingens ledelse er bekendt med at det forgår på denne måde men øjne og øre lukkes åbenbart lige i det tilfælde.

Denne anmeldelse er naturligvis videre givet til SKAT da jeg mener det er et stort problem der skal tages hånd om.

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op

Jeg havde misforstået overskriften og troede du mente erfaring med, at bruge dem til fragt af nogle af min produkter.

Der vil jeg nemlig kunne sige de gør deres arbejde godt. Jeg har aldrig haft en klage fra kunder over beskadiget varer eller noget.

Det I skriver gør mig, da en del bekymret for at bruge dem. Ikke vedrørende mine produkter, men mere jeres måde, at blive behandlet på.

Nu skriver Chaufføren syd godt nok det er meldt til skat, men er der ikke nogen der har meldt det til jeres fagforeninger?

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)