Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop "ideer"

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

jeg har fået lysten til at lave en webshop.

ved bare ikke hvad jeg egentligt skal sælge.

jeg vil blive meget taknemlig hvis i gad at dele nogle ideer, gerne nogle produkter der kan skaffes billigt, da jeg ikke har det største budget fra start. :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Prøv at se på Amino virksomhedsbørs, der finder du en masse webshops indenfor diverse genre :-)

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

tak for svaret.

er rimelig ny til amino, men jeg vil tjekke amino virksomhedbørs:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton,

Jeg vil også råde dig til at være meget opmærksom herinde. Hvad sælger folk, hvilke varer, til hvilken målgruppe mv. Hvis du er god til at tjekke folks profiler burde der langsomt dannes et godt billede af hvad der muligvis kunne være en god idé - eller idéer til en niche kan opstå.

Held og lykke.

Mvh. Mathias

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

det lyder som en rigtig god ide:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton!

Det lyder rigtig fedt at du gerne vil starte din egen webshop! :) Jeg tror du vil kunne lide det jeg har at fortælle dig om, hvad der ville være nemmest med hensyn til en webshop :)

Kontakt mig på mail for at høre mere :D

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt tror jeg, at alt er muligt at sælge på nettet

Men find noget du interesserer dig for. Noget du ved noget om evt. Ellers kan det hurtigt blive kedeligt og så står du med en webshop til salg om et års tid :-)

Men tag evt. på nogle messer og se hvad der byder sig dér.

Held og lykke fremover.

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen og tusind tak for jeres hjælp
Har i nogle gode sider in mind hvor man kan købe en del vare ind til lav pris så man kan få en god kapacitet i overskud eftersalg?
Tak på forhånd!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

anton1032:
Har i nogle gode sider in mind hvor man kan købe en del vare ind til lav pris så man kan få en god kapacitet i overskud eftersalg?

Alibaba og andre kina-sider er et godt bud til lav pris. Men kvaliteten er ofte også derefter. Pas især på med elektronik, da ikke alle kan overholde de lovkrav der er heroppe.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton

Med hensyn til produkter at sælge, ville jeg helt klart anbefale dig, at du kigger inde på Aliexpress efter nogen. Du kan fx vælge den kategori der hedder "Bestselling" så du kan se hvad der sælger godt lige i øjeblikket.

Jeg har personligt haft stor succes med at købe solbriller hjem fra Aliexpress til 5$ stykket og sælge dem på min webshop til ca. 200 kr stykket og altså med en ganske fin fortjeneste. Her startede jeg blot ud med at købe et lille lager for et par tusind kroner og udvidede stille og roligt.

Hvis du har brug for mere inspiration og gode råd til at starte en webshop. Kan du downloade min gratis e-bog inde på Startenwebshop.dk

God fornøjelse med det.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)