Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 år og laver hjemmesider

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MrJakieBoy

Når jeg laver om på hjemmesiden, plejer jeg bare at ændre i editor´en(Det er en Wordpress hjemmeside)

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielbrogaardnielsen:

Når jeg laver om på hjemmesiden, plejer jeg bare at ændre i editor´en(Det er en Wordpress hjemmeside)

Men du kender til php, html, css og javascript?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gør jeg, men hvis der er nogle koder som jeg ikke kan huske, kigger jeg lige på internettet.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielbrogaardnielsen:

Ja det gør jeg, men hvis der er nogle koder som jeg ikke kan huske, kigger jeg lige på internettet.

Det gør alle formodentlig til en hvis grad. Trår deres pointe er angående, hvor meget du redigerer. Når du siger "jeg roder bare rundt i editoren", tænker jeg med det samme at du rykker et par blokke frem og tilbage - og det er så det.

Var jeg dig, gav jeg kunden og/eller os et eksempel på, hvad det egentlig er for nogle ændringer du laver. (Altså helt konkret: her er et tema før - her er et tema efter jeg har arbejdet med det).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det lyder som en god idé, det med at fortælle kunden hvad ændringer man har lavet i det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg er selv en 13 årig iværksætter, jeg er dog klog indenfor hosting, jeg tænkte på om du har en email jeg må kontakte dig på?

Venlig hilsen,

Mathias J.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Min mail er: danielbrogaardnielsen@gmail.com

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Jeg står selv og skal til ar starte i mit første arbejde efter min bachlor som software udvikler. jeg synes det lyder super spændende det du har gang i.

du taler om løn og der må jeg sige at jeg synes du er i underkandten, du er 18 år, og fra hvad jeg ser, så har du en okay baggrund for et okay stykke arbejde. 

hvis du går op i det arbejde du laver, og er seriøs omkring det, så synes jeg godt du kan tage en time løn for dit arbejde på min. 100 kr. også selv om det er familie. 

hvis du har lyst til at spørge om alverdens ang. din uddannelse eller karriere inden for software udvikling, så skriv endelig til mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Mange tak for din kommentar. Jeg er glad for at få nogle holdninger fra forskellige vinkler.

-God weekend 

Mvh.

Daniel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)