Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej hvordan undgår man at ens dropshipper ikke også er ens konkurrent.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvordan undgår man at ens dropshipper ikke også er ens konkurrent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du uddybe lidt mere?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamesjameson:
Hej hvordan undgår man at ens dropshipper ikke også er ens konkurrent ? 

Da I begge sælger samme produkt (du sælger hans produkter), kan du i realiteten ikke undgå at I er konkurrenter selvom I arbejder sammen.

Hvis din dropshipper aktivt markedsfører sig på nettet fx, må du bare prøve at komme ind fra andre vinkler og få kunderne derfra.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et rigtigt godt blogindlæg, som kommer ind på det her: http://www.amino.dk/blogs/fashion-sellers-guide-og-raad/archive/2010/09/10/dropshipping-hvordan-g-248-r-jeg.aspx

Men en helt anden ting jeg kommer til at tænke på: hvad nu hvis man har en kunde, der bestiller to ting fra ens hjemmeside - men at de ting kommer fra hver sin dropship-leverandør - så modtager kunden jo to pakker og skal betale dobbelt forsendelse. Er det ikke rigtigt? Det er jo måske en af ulemperne ved dropshipping, som jeg ser det..

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:
hvad nu hvis man har en kunde, der bestiller to ting fra ens hjemmeside - men at de ting kommer fra hver sin dropship-leverandør - så modtager kunden jo to pakker og skal betale dobbelt forsendelse. Er det ikke rigtigt? Det er jo måske en af ulemperne ved dropshipping, som jeg ser det..

jo det - og at fortjenesten begrænses meget af at dropshipper skal betales for arbejdet + hvis man tænker uden for EU - umuligt med told som kunden skal slås med og returvarer, som kunden sender til ens shop i DK , som man så kan fylde kælderen med - eller MÅSKE få lov at sende videre retur

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)