Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hejsa, jeg står med et lille problem, med prestashop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. jeg står med et lille problem, inde på prestashop, når jeg er igang med at sætte mit produkt op med pris og det hele så når jeg kommer til det billede jeg vil have af mit produkt, så vil den ikke sætte det ind, billedet er inden for de 8mb som den max må være, der står "En fejl opstod under kopiring af billede. hvorfor gør den det og eventuelt et råd om hvilken størelse billeder på et produkt skal være for at få den bedste opløsning.

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at bedømme udfra den sparsomme beskrivelse hvad dit problem kan være.

Hvilket filformat har din billedefil? Png, Jpg, Gif?

Hvor stor er filen helt præcis?

Har du kunnet uploade andre produktbilleder tidligere?

Hvad er din prestashop version?

mvh.

Jonas

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Filformat er jpg og filen er 3,59 MB (3.771.641 byte), ja jeg har kunne uploade andre billeder som pgså var større end denne her så det er derfor jeg ikke kan forstå hvorfor den gør det og min version er PrestaShop™ 1.5.4.1

 

MVH Chris

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris.

Hvis du har chrome installeret, kan du så prøve at højreklikke og vælge "Vis detaljer om elementet". En kasse vil dukke op i bunden af din skærm, her skal du vælge "Console".

Prøv så mens den er åben at uploade billedet. Får du nogle fejl der?

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Prøv lige at opgradere din webshop, jeg ved at Prestashop har haft en bug med hensyn til billederne. Hvis det er muligt så opgradere til version 1.5.6 for at se om det afhjælper problemet.

Ved ikke hvorfor fejlen opstår.. Men ved at jeg har nemt kunne uploade billeder der fylder 2mb. Når jeg har forsøgt mig med større billeder så fejler den.

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

 

den laver den samme fejl der også men der står det her Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found)

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Det lader til der er en fil som er nødvendig der ikke bliver indlæst korrekt. Har du fået foretaget ændringer på webshoppen siden sidst du oprettede produkter?

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eik Emil

 

Ja jeg vil meget gerne opdatere mit prestashop men jeg har ingen ide om hvordan, og jeg søgte på YT for at finde et svar og der sagde de at jeg skal huske at lave en backup af det, og det ved jeg heller ikke hvordan jeg gør. Kan du eventuelt hjælpe via teamviewer eller noget i den retning?

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Nej jeg har nemlig ikke fået lavet nogen ændringer i min webshop, det er derfor jeg ikke kan forstå hvorfor den gør det nu.

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt nok mærkværdigt. Kan nok ikke hjælpe dig tekstuelt så. Det kræver nok at der bliver set på problemet.

mvh.

Jonas

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)