Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App-udvikler - ca pris søges.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. 

Jeg ved godt at det er svært at give en pris, men nu prøver jeg at spørge alligevel. 

Vi er 3 gutter der overvejer at starte et projekt, vi er stadig tidligt i fasen, men til forretningsplan har vi brug for nogle fakta. Derfor vil vi gerne vide hvad det vil koste at lave en app, som er i stil med CROWDIT app'en.

Vi kunne godt tænke os nogle referencer på det arbejde i har lavet før. 

Priser mindre end 60000 kr er interresante.

Hvis det bliver aktuelt forventes det at arbejdet skal påbegyndes sent 1 kvartal næste år.

På forhånd tak.  

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I er 3 gutter som står med hænderne i lommen og venter på et godt tilbud ?? 

Lav en foranalyse og ud af de data, så kan i lave en kravspecifikation, når den er sat sammen, så vil man kunne give et overslag og efter gennemanalyse af disse krav (samtaler mellem styregruppe /projektleder og udviklingteam), så kan et endelig bud gives, alt andet er en gætte konkurrence.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget sparsomme oplysninger du kommer med.

Jeg vil ummidelbart tro, uden at binde mig til noget, at jeg ville kunne udvikle en native crowdfunding applikation til hhv. iPhone og Android for omkring 25-30k alt inklusiv

mvh.

Jonas 

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv engang at checke Amino Freelancer ud. Jeg ved der er flere som har fået lavet gode app's til en fornuftig pris.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Du er meget velkommen til at skrive til mig! Jeg har udviklet apps siden 2009 for store og små virksomheder. Du kan se nogle af de apps jeg har lavet på moonted.com


Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)