Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der gået for meget monopol i postdanmarks pakke-priser..?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg var forleden ned på posthuset/Føtex, for at sende en lille let pakke, på ca. 600gram. Da den var over 90cm i omkreds (L + H + B) kunne jeg ikke sende den som brev.
Det kostede 100kr. lige ud...!!!!! Surprise (og beløbet er UDEN moms)

Hvad er Postdanmarks strategi, siden de sætter priserne op, hele tiden....? Jeg synted det er ved at være for galt!

De sparer alle posthusene væk! Selv Herning med 50.000 indbyggere, har ikke posthus mere. Det er i Føtex nu. Det koster 40kr. at betale et girokort på posthuset nu..! Jeg husker i "gamle dage" da de steg til 10kr. for et girokort...Folk var helt vilde....Men nu koster det altså 40kr.

Sikke en inflation Postdanmark har....Surprise

Gad vide hvad der ville ske, hvis jeg bare satte mine priser op, med 25%

Hvad syntes du om Postdanmarks "monopol priser"?? Er de ikke ved at spænde ben for dem selv? Surprise

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd til alle jer, lad være med at betale girokort hos Post Danmark. I det hele taget. Lad være med at bruge Post Danmark. Fordi de tager ågerkarle priser for deres service, så hvis du kan undgå det, brug andre private post firmaer. De er langt billigere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alt er jo relativt post dk er post dk. Har man en fragt løsning fra dem får mn en ok pris synes jeg personligt som pt har en aftale på 400 pakker pr år . Og de er ovenikøbet billigere end pakkelabel.dk som endelig er 1 stk post label løsning som jeg selv synes var billig da jeg startet i juni men nu kan jeg tilbyde mine kunder pakker til 12kr billigere pr pakke ...

Gls ja de tilbyder selvfølgelig efter kg pris og ikke volumen ... men jeg har post dk pga de er billige til min shop...

PS ... til tråd starter du kunne også have købt det online på postdk til 60kr ....:-)

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem går på Posthuset nu om dage og betaler Girokort? Mener at hvis man skal betale Girokort hos Jyske Bank og ikke er kunde der, koster det 100 kr. at betale et Girokort.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår simpelthen ikke folk bliver ved med at pive over post priserne! Monopol, tja de har hvertfald en butik at drive. Pakkelabels gør det endnu billigere. Men der skal betales løn til en chauffør, bil, benzin OSV. Der skal tjenes penge, ingen gør noget for deres blå øjnes skyld.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg vil da godt joine hylekoret omkring Post Danmark (eller PostNord som det nu så fint hedder efter det blev slået sammen med det svenske postvæsen).

Men det er dog i en lidt anden sammenhæng:

Hvordan hulen kan det være at jeg skal betale x-antal kroner for at sende en pakke til Sverige, men at sende selv samme pakke fra Sverige til Danmark koster 1/3 mindre? Det er PostNord i begge tilfælde? Jeg forstår godt dem som pakke en bil et par gange om ugen og så kører over Øresundsbroen og sender deres forsendelser derfra.

Jeg læste på et tidspunkt i politikker udtale sig om at det var fordi der var forskel på omkostningerne i drive postværen i henholdsvis Danmark og Sverige. Jo tak, den er jeg med på - men vel ikke noget der ligger tæt på 30%?

/Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)