Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst til at arbejde i Dublin for IBM?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Barde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En normal arbejdsdag varer 8 timer. Her får man betalt 2 breaks af hver 15 min, og så er lunchen på egen regning. Lunch varer 30 min. Man arbejder om dagen.

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne tråd er vidst rimelig gammel men prøver nu alligevel, rekruttere IBM stadig en gang imellem danskere til at arbejde i Dublin?

Mvh Daniel

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Jeg kender flere danskere som arbejder hos IBM Dublin, og de fortæller mig at der ofte kommer nye danskere ind, tit i Customer Service roller. 

Du kan eventuelt følge IBM på LinkedIn, der smider de en gang i mellem opslag op, eller Google "danish IBM jobs Dublin", da IBM også bruger agencies til at finde kandidater. 

Held og lykke med jobjagten 😊

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Før i tiden var det hartmanns som stod for rekuterinen (staves det sådan) prøv at kontakte dem.

 

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er man kommet til Dublin, skal starte hos IBM mandag morgen.. Jeg bor her denne første uge i Glasnevin, er der en som kan komme med bedste bud på hvordan man lettest kommer til IDA business park blanchenstown?? skal møde første dag 09:30 Det er åbenbart ikke helt let fra Glasnevin kan jeg forstå..

The creators of 24Goal.com online resultservice!
Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min søn skal starte hos IBM som supporter i starten af marts(aftjener i øjeblikket sin værnepligt i Beredskabsstyrelsen). Det store spørgsmål er nu: hvor skal man bo? Vi har INTET kendskab til Dublin.. Hvilke hvilke bydele er belastede/eksklusive, beliggenhed i forhold til transport til arbejdsplads? Måske kan der drages paralleller til Kbh? Jeg håber du kan give et par tips.. Det vil være meget dejligt!

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange danskere og andre fra IBM bor i Tyrrelstown, her sker ikke så meget, der er en LiDl butik, pub (som siges at lukke snart), bank, pizzaria, og lidt andre spisesteder. Så er det også sagt. Men til gengæld kan man gå på arbejde ca. 25-30 min. eller tage bus 40D (10 min.) køre næsten til døren ved IBM.
Mange bor også inde i bymidten, men så skal man regne med at betale mellem 2-2.65€ pr. vej i bus hver dag. Og huslejen er ikke billigere derinde skal jeg lige sige.

Jeg vil ikke ligefrem sige at han skal leje sig ind hos Liam som han nok får et link om fra IBM, men det er da en god start, husk tegn kun 6 måneder. da han kommer til at bo i fælleshus med måske max. 4 andre, 1 har sit eget bad og toilet ca. 500€ de andre værelser mellem 340-460€ efter størrelse, de andre skal deles om 2 bad og 2 toiletter.

 

The creators of 24Goal.com online resultservice!
Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange tak, det er godt at have noget at begynde på!

Tilmeldt 26. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søger i stadig folk i Irland ? Vil gerne havde et job i irland med henblik på at flytte derover efter et endet forhold og kan derfor ikke se , hvad dk har at tilbyde mig mere . Jeg ønsker at starte forfra og ønsker ikke at gøre det i dk . Har været i Dublin et par gange og elsker byen derfor vil jeg gerne starte forfra derover. 

Venlig Hilsen 

Carina Kreutzmann

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)