Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Amino mest fokus på webdesign?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når jeg kontrollerer opgaveporteføljen på Amino freelancer, er der to ting, der slår mig.

1. Antallet af freelancere, der mener at have forstand på at skrive (mest tekster til websider). Er der virkelig så mange dygtige skribenter derude, der kan og vil skrive til den sats, der tilbydes, eller lider alt for mange Amino'er under den fejlopfattelse af, at hvis man ved lidt om webdesign, så er det der med at skrue en tekst sammen det mindste af det?
Jeg ved det ikke ... bare en tanke, som jeg gerne hører andres mening om.

2. Antallet af opgaver, der handler om webdesign.
90% handler om en eller anden form for programmering og webdesign, og selvom at jeg sagtens kan illustrere, programmere og skrive tekster, så er min kerneforretning at servicere industri- og byggevirksomheder med formulering - tilpasning - og udførelse af CAD/BIM-relateret dokumentation.

Nu kender jeg ikke Aminos strategi, men hvis Amino gerne vil være et bredt forum for freelancere fra mangeartede faggrupper - bl.a. CAD og BIM, så synes jeg, at der er et stykke vej endnu. Der må være masser af småvirksomheder, der med fordel kan outsource sådanne kompetencekrævende opgaver. P.t. søger jeg den mest udenfor Amino-sammenhængen.

Venlig hilsen
Jan Grenov
Arkitekt / BIM Manager

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår din frustation, men det er vel osse op til os "Ikke IT nørder" selv at bruge freelancer mere. Jeg kender ikke til andre freelance fora målrettet os "Teknik nørder"? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)