Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress dansk domæne?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Gejl:

Du kan sagtens have dk domæne, du skal blot bruge et webhotel, fx. meebox.net.

Så skal du bare bruge quick install, eller 1 click install.

Jeg har denne side på wordpress.

Han har webhotel.

mark661:
Den hedder web-side.dk og ikke lige er en man har hørt om :)

Men som jeg kan læse mig til, er det en speciel webside "løsning" de anvender, så det nok ikke vil være lige til at installere Wordpress. Hvis det er tilfældet, bør du nok kontakte dem og høre ad, eller skifte til en host der gør det nemt at installere WP. Dem er der en god del af.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg ret i at hos andre webhosts har man direkte adgang til denne FTP-server som man kan uploade ting på?

For jeg har ledt på min webhosts hjemmeside efter noget med "FTP" eller "Server", men de nævner ikke noget om det. Prøver lige at kontakte dem efter det 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

mark661:
Har jeg ret i at hos andre webhosts har man direkte adgang til denne FTP-server som man kan uploade ting på?

For jeg har ledt på min webhosts hjemmeside efter noget med "FTP" eller "Server", men de nævner ikke noget om det. Prøver lige at kontakte dem efter det 

FTP er egentlig bare en anden måde at forbinde til din server. Den host jeg bruger, har et system så jeg kan forbinde til serveren direkte igennem deres kontrolpanel. Af vane anvender jeg FileZilla, som er et FTP program. Det kræver lidt log-on information, som brugernavn, servernavn og kodeord. Dem får du fra din host, hvis de giver adgang via dette. Men når du har det, så kan du uploade, slette og ændre direkte på serveren igennem sådan et progam.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så for at installere Wordpress og få adgang til FTP serveren så skal jeg også have software til det?

Jeg begynder at forstå mere og mere!:) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mark661:
Okay, så for at installere Wordpress og få adgang til FTP serveren så skal jeg også have software til det?

Jeg begynder at forstå mere og mere!:) 

Ja. Hvis du ikke kan installere WP igennem 1-click, som det lader til her, så er FTP den eneste udvej. Der skal du downloade Wordpress på wordpress.org, og uploade i din root folder. Kan ikke på stående fod huske hvad den normalt hedder, men der kan din host nok hjælpe, hvis det ikke er det samme alle steder. Der er en guide til at installere WP her http://codex.wordpress.org/Installing_WordPress. Hvis du har alle informationer - heriblandt også MySQL information, tager det højest 5 minutter at installere. Igen, noget du får fra din host. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Greve
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  FF Marketing ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

 

Hvis du finder webhotel udbyder eller har fundet dette, så giv mig en PB, så hjælper jeg dig gerne med at installerer den nyeste Wordpress, så kan vi evt. gøre det med Teamwiever så du også lærer lidt af det :)

 

Men du velkommen hvis du ønsker lidt hjælp med noget.

 

Din succes bliver vores succes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)