Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredredragskoncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ollerup
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  CrossCulture Consult Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Jeg læser Teologi på Aarhus Universitet, men for at få enderne til at nå sammen har jeg overvejet at starte et foredragskoncept om de følelser man går med når man som ung får stillet en kronisk diagnose - jeg har hjulpet flere gennem den hårde tid i starten, og føler det utrolig tilfredsstillende, derfor overvejer jeg at udvide det lidt.

Jeg lider selv af rygsøjlegigt og fik diagnosen da jeg var 15 år. Endvidere er jeg ved at blive udredt for kronisk tarmbetændelse, jeg er idag 19 år og er først så småt begyndt at kunne sætte ord på det jeg føler og tænker om det, og hvordan jeg havde det. Umiddelbart tænker jeg, at et livsbekræftende foredrag om den periode de står i, hvilke tanker man går og føler når man står i det - og at andre har det på samme måde.
Et indblik i at de tanker man tænker ikke er så forskellige (fandt jeg ud af, efter jeg begyndte at åbne op), men også en hjælp til pårørende, familie, venner, klassekammerater hvem end der har med en at gøre som har fået en diagnose stillet.

Jeg ville ønske jeg selv havde haft muligheden for at høre noget i den stil, og vil derfor rigtig gerne hjælpe andre, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få struktureret hele min opstartsfase, og i første omgang finde ud af om det er noget der vil være efterspørgsel på. Bare fordi jeg synes det ville have været en hjælp, er det jo ikke ensbetydende med at andre vil se på det på samme måde.

Alt det Bedste

Nikolai :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)