Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO eksperter så dygtige? Eller har Google luret dem??

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er SEO eksperter så dygtige. Eller har Google luret dem ???

Tænker jævnligt på, om SEO eksperter er deres ”egen løn værd” ?

Nogle af efterfølgende link har jeg selv lavet SEO arbejdet på, og ved at nogle af konkurrenter har haft professionelle på, både hvad angår videoer og SEO m.m.

 https://www.google.dk/webhp#gl=DK&hl=da&pws=0&q=maling+af+trappeopgang

https://www.google.dk/webhp#gl=DK&hl=da&pws=0&q=male+lejlighed

https://www.google.dk/webhp#gl=DK&hl=da&pws=0&q=malertips

Er det fordi de ikke prof. ikke tænker i SEO hele tiden ?

Men også tænker i brugernes sted?

Er Google efterhånden blevet så dygtige, at de kan sortere i prof SEOer og ikke prof SEOer ? 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

 

Er det fordi de ikke prof. ikke tænker i SEO hele tiden ?

 

Eller måske fordi de har valgt nogle andre søgeord. Da disse du kommer med, kun bliver søgt på 30 til 110 gange pr. måned

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Eller måske fordi de har valgt nogle andre søgeord. Da disse du kommer med, kun bliver søgt på 30 til 110 gange pr. måned

Wink SEO "eksperter" profilerer sig vel ofte tit på samme volumen ?

Eller hvad, hvor mange månedlige eksatete søgninger profilerer de sig på ?

Mine eksempler var tilfældige kan finde andre med ligninger placeringer, men med flere søgninger.

Denne malertilbud  f.eks. går imod "alle teorier" både hvad angår URL adresse m.m.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib

Det ser sgu' godt ud. Godt skuldret... Syntes spørgsmålet er lidt sjovt formuleret :-)

Forholdet mellem Google og SEO eksperter er vel altid i en eller anden forstand en vekselvirkning af konstant luren.

SEO eksperterne prøver at lure Googles dynamikker og svagheder for at kunne hjælpe deres kunder.

Google lurer på SEO eksperterne for at finde hullerne eller fejl i søgemaskinens algoritmer.

Så det hopper frem og tilbage...

Der er dog noget galt i dit spørgsmål.... For du er jo på ingen måde en uerfaren mand, når det kommer til SEO, så selv om din primære funktion nok ikke er SEO, så har du vel en snert af SEO ekspert over dig alligevel, hvis jeg ikke tager helt fejl Wink

Partner - KH-Online.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust Kehlet:
SEO, så har du vel en snert af SEO ekspert over dig alligevel, hvis jeg ikke tager helt fejl Wink

Tak for bidrag.

Nej jeg vil langt fra kalde mig "ekspert". Derfor spørger jeg også i dette åbne forum. Ja måske bl.a. håndværkere, men det skyldes nok andre årsager ?

Men jeg synes SEO er spændende og tilsyneladende også resultat og målbare resultater, næsten som at male en rød væg.

Så i mit "næste liv" istedet for at blive "vild kanin på Bogø". Skulle jeg måske blive SEO maler.

Men ydelserne er nok vanskelige at "sælge" uden noget mere ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hvad er det for nogle seoeksperter du har slået ? Jeg kan ikke se en eneste af søgninger som der en seo-ekspert der decideret har kæmpet for at få til at ranke.

Og selvom de havde, så har de nogle gange kun brugt meget få timer på projektet, hvor imod din side er dit livsprojekt.

Du er sikkert velkommen til at battle de seoeksperter du vil, så kan vi se om de er deres løn værd ;)

Jeg sælger ikke selv seo, og nogle af eksperterne er heller ikke helt fine i kanten, men at påstå at de ikke er deres løn værd, på et offentligt forum, er faktisk en ret grov tilsvining af andre mennesker. Og jeg vil så sige at det ikke er første gang du gør det, så noget kan du da.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dette tilsvining ? 

Wink Tænker jævnligt på, om SEO eksperter er deres ”egen løn værd” ?

Hvad så med dette ?

Jimi Hove:
men at påstå at de ikke er deres løn værd, på et offentligt forum, er faktisk en ret grov tilsvining af andre mennesker. Og jeg vil så sige at det ikke er første gang du gør det, så noget kan du da.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Det er en konstatering. Dit udsagn er et postulat uden evidens.

Og ja jeg ved godt du nu vil køre en hadkampagne på mig, fordi at indse at du kan lave fejl, og give en undskyldning, ligger ikke lige i dit DNA

Så bare fyr den af Good Old IB Style

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det lader jeg dig om.

Du læser alligevel ikke hvad jeg skriver " SEO eksperter er deres ”egen løn værd” ?

”egen løn værd” ?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu ved jeg ikke rigtig hvad du mener med om Google har luret SEO ekspertene - kan du uddybe det?

Om SEO ekspertene er deres egen løn værd afhænger jo i høj grad af, om deres arbejde bidrager til en øget omsætning for deres kunder, det må vel i bund og grund være det som det handler om.

Det er selvfølgelig nogle flotte placeringer du har opnået, men hvis man laver en allintitle søgning på de søgeord, så er der jo praktisk taget ingen konkurrence disse termer, så det burde være et ret banalt job at komme i top på disse ord :-)

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)