Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tager jeg kontakt til erhvervskunder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Mangler lige lidt input her en fredag.
Har en webshop som er rettet mod den private forbruger. Men vil også gerne kontakte nogle erhvervs kunder, med henblik på salg. Men hvordan optager jeg kontakten bedst muligt.
Mener ikke man bare må sende en mail, men man kun må sende breve.
Da jeg har et alm. 7-16 job som lønmodtager, er muligheden for besøg lidt svært. Så modtager forslag og ideer med kyshånd.
Rigtig god fredag til alle.

Hilsen Lasse

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lave B2B opsøgende salg, her er mail desværre næsten udelukket.

Du kan gå 2 veje: Den gamle med tlf spamming, snailmail og personligt fremmøde eller hvorfor ikke tænke i annoncering på google, i din situation er det en enkel og effektiv måde at afprøve markedet på. 

På google kan du målrette din annoncering til dit markedsområde og kun betale for besøgende som klikker. Men vær indstillet på at bruge lidt krudt på det, så du ikke får for mange ligegyldige klik uden konvertering, kunsten er at finde de gode søgeordskombinationer, som giver seriøse klik og ikke koster for meget pr klik.

Held og lykke.

De bedste hilsener

Finn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Finn.
Har ikke tænkt på adwords som en mulighed. Men vil også gerne selv gøre noget. Så måske jeg skulle lave en kombi med infobrev og adwords.

/Lasse

Fra Greve
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  FF Marketing ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

 

Alt efter hvilke produkter du er ude efter at sælge til virksomhederne, kan der benyttes mange veje til kontakt. Vil sige Adwords er en fin kickstarter, men det er og vil blive meget dyrt for dig at skulle fortsætte med..

Vi tager gerne en telefonisk dialog omkring hvad du evt. kunne gøre for at komme ud til B2B markedet. du kan altid ringe på 71 995 695

Du kan jo f.eks. også lave telefonisk henvendelser, eller få telesalg / mødebooking fra et telemarketing firma. Du kan f.eks. benytte dig af www.ff-marketing.dk/telesalg      /        www.ff-marketing.dk/modebooking   Det er blot vigtigt for dig at du, finder et telemarketingsfirma der levere telesalg eller mødebooking på no cure no pay konceptet.

 

Muligheden for selv at varetage kontakten er der jo også, i så fald kan vi også hjælpe dig til hvordan sådanne gøres bedst. Lave et script osv.

 

Vi hjælper gerne :)

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)