Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalning af økonomisystem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har gennem flere år anvende SummaSummarum Enterprise, hvor jeg dog ikke rigtigt har brugt supporten. Jeg har været ganske tilfreds med Summa, dog mangler jeg en lidt bedre projekt/sagsstyring samt integrering med outlook (kontaktpersoner).

Jeg driver en mindre el-installatørvirksomhed. Jeg vil helst have offline software, så jeg selv kan styre sikkerhedskopiering, samt også have mulighed for at bruge mit økonomisystem, når der ingen internetadgang er tilstede.

Jeg kan læse flere steder, at mange er blevet meget utilfredse med VISMA her de senere år, bla. pga. manglende/elendig support. - Jeg sætter naturligvis pris på at pakken er så billig så muligt... :)

Hvad kan I anbefale??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:
Jeg har været ganske tilfreds med Summa, dog mangler jeg en lidt bedre projekt/sagsstyring samt integrering med outlook (kontaktpersoner).
Den med integrering med outlook forstår jeg men netp enterprise synes jeg har rigtig god projekt/sagsstyring hvor du både kan lægge den på på vare niveau og i kassejournal for hvert bilag (og ændre via posteringsjournal) og trække regnskab og rapporter per sag

Derudover styring per afdeling hvor man kan ha en afdeling 1 for omkostning kontor - afdeling 2 omkostning kontor osv og få rapport med det + samtidigt sagsstyringen

Med offline tror jeg ikke jeg ser meget bedre end Summa. Sikkerhedskopiering bør du styre ved at du vælger en mappe i f.eks. din dropbox til sikkerhedskopien - så vil den jo lave ekstra kopien i dropbox på nettet så snart du er online

Hvis du er frameldt summa og dermed ikke kan få support - ja så kører du videre på eksisterende version helt gratis

Ellers Economic i skyen ellers er www.dinero.dk  på vej med fuldt program gratis op til 1 mio oms og meget brugt er også Billy Billing til ca 100 kr om måneden eller webregnskab online som koster lige under 50 kr pr måned, men de er alle online, så er du tilfreds ellers med Summa og har det gratis, så synes jeg det er godt i enterprise versionen

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)