Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme videre efter konkurs

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lykkebjerg:
10-4 Du får ikke nogle svar fra mig mere.

lad os håbe du holder hvad du lover og holder dig væk med kommentarer der ikke bidrager til noget....

jeg er da glad for du har en holdning til mig, men desværre har jeg ingen til dig, da du intet skriver omkring hvad du laver herinde på Amino:-)

møjn

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det er muligt at jeg i en eller anden tråd har spurgt indtil og hvordan med omdannelse til ApS m.m. Kunne måske tænkes var i en tråd omkring S.m.b.A.er

godt IB jamen så har du nævnt det tidligere, så er der ingen grund til at forsvare på en sådan måde overfor Cookie.

du udstiller folk som om de har sniffet til din billige oliemaling :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Hvor har du dog læst det henne "Cookie -  John H.".

Nu er jeg nød til at skrive i tråden, da du på din Amino profil ikke tillader PM'er. Og på din blog kan jeg ikke finde kontaktmuligheder.

Jeg husker ikke tråden heller IB men er stensikker på du nævnte det, også at du drev det nuværende med bl.a din datter. Det var i tråd om hvorvidt man kunne omdanne SMBA til ApS. Der er jo heller intet galt i at forsætte med jeres SMBA så det var ikke mit point - det var bare som jeg huskede det, og jeg tror faktisk generelt, at en del med SMBA har præcis de overvejelse og ser vel næsten den manglende/dybt besværlige omdannelse til ApS som en oplagt svaghed ved SMBA som ellers, i hænderne på ærlige og kompetente er en fin form.

Og nej jeg har lukket PB da jeg fik mylder af spørgsmål - folk vælger så at skrive i gæstebog i stedet - den man man ikke lukke for Big Smile men det er vist ikke meningen den skal bruges til spørgsmål om hjælp - derimod har jeg faktisk en gmail adresse på i DGS/eniro/telefonbogen på mit navn - valgt fordi den kan jeg smide ud hvis den en dag blev brugt for meget af spammere, i stedet for min normale personlige mail

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

No Skype-ItWasntMe

Cookie - John Hannover:
men er stensikker på du nævnte det
No

Troede du lå den ligge ???

Men så find det, når det er så vigtigt for dig Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men så find det, når det er så vigtigt for dig 
Det er ikke det mindste vigtigt for mig Ib og det var da slet heller for at rode i det - jeg husker bare du skrev det og det er vel overordentligt OK

siger du jeg forveksler det med en anden er det skam da sikkert rigtigt så - no problemos

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Troede du lå den ligge ???

Men så find det, når det er så vigtigt for dig Wink

hvorfor tager du alt herinde så personlingt???

dine blogs handler kun om hvor god du er, og at du er billigere end en polak maler.. men så snart man stiller et spørgsmål der ikke engang er kritisk så er du helt oppe at ringe.....  der er jo bare en der skriver at du har skrevet det tidligere at du ville skifte fra dit S.M.B.A til et ApS... og så skriver Cookie at det godt kan have været en fejl...... men du forsætter...

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Jeg husker ikke tråden heller IB men er stensikker på du nævnte det, også at du drev det nuværende med bl.a din datter. Det var i tråd om hvorvidt man kunne omdanne SMBA til ApS. Der er jo heller intet galt i at forsætte med jeres SMBA så det var ikke mit point - det var bare som jeg huskede det, og jeg tror faktisk generelt, at en del med SMBA har præcis de overvejelse og ser vel næsten den manglende/dybt besværlige omdannelse til ApS som en oplagt svaghed ved SMBA som ellers, i hænderne på ærlige og kompetente er en fin form.

det har jeg også læst et sted, medmindre IB har fjernet det hen af vejen....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men så find det, når det er så vigtigt for dig Wink
ja ja da - nu faldt jeg over den - og det var denne http://www.amino.dk/forums/t/204633.aspx?PageIndex=5 som jeg opfattede som at du overvejede at skifte (måske ikke alligevel den rette selskabsform) - hvilket jeg kan ha overfortolket, men lidt indtryk får man vel i den retning IB - Og der er intet grimt ment med det, som du også ser i tråden har jeg intet at indvende mod SMBA som sådan - tværtimod tror jeg det er fint for selskaber som jeres der drives pænt

god aften VH

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hold kæft hvor er du bare en sej herre:-)

IB tænk over dine mange tusind besekder du spytter ud....

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Alt-rent Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg faldt over denne tråd, da jeg kunne se ligeheder omkring måden takler en konkursbo og konkurssager på. Har selv på nærmæste hold oplevet hvor samspist og korrupt det danske retssamfund kan være, men det er en anden sag..... 

Konkurssager er aldrig sjove at komme igennem, men der er heldigvis lys på den anden side :-)

Jeg troede aldrig ar jeg skulle ønske andre skulle prøve og gå konkurs, men lige dig Lasse kan jeg kun sige at du skulle prøve det, så kunne det være at du får jordforbindelsen igen, men jeg tvivler. Der er mange grunde til konkurs kære Lasse. Hvis du har en kunde, der ikke betaler, kan det være grunden til dit fald, eller hvis banken nedskriver ens kassekredit uden yderligee forklaring.Den jeg kender til er at ens kokurrent, som man sammenarbejder med vælger at knække en personligt, for at få markedet,....

Alle de sitiutioner ville resultere i at du ikke kan betale dine kreditorer, og tro mig at kreditorernes størreste interesse er at få deres penge ind, og de ved som regel godt at konkurs ikke er løsningen, men nok den sidste udvej. Det eneste jeg ikke kan forholde mig til , og mener absolut ikke at skal have mulighed for at agere som iværksætter, er konkursspekulanter, også kendt som selskabstømmere eller konkursryttere,, ellers er min holdning at selv den bedste kan knække nakke, og skal have lov til at hoppe op på hesten igen...

jeg er på hesten igen, og er i gang igen, og det er mit råd til alle der har prøvet at stå i samme bås :-) 

Højt og flyve lang ned og falde. If it dosen't kill you, will make you stronger :-)

Bedste hilsner 

Mona

Side 8 ud af 8 (80 indlæg)