Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp med registrering af ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, vi er 2 veninder og skal registrere ApS hurtigst muligt. vores formål er at åbne en bar. vi gik i gang med registreringen af virksomheden i Web Reg, men vi kan ikke rightig finde ud af det. hvor kan vi få hjælp med at udfylde alle papirerne og at lave budgetter, skriver vedtægter mm? det haster, da vi har fundet lokalen og skal være hurtige nu inden de udlejer den til en anden... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal jo regne med at enten skal i slås med at få en bank til at bekræfte at selskabskapitalen er indbetalt og låst (hvilket er besværligt for bankerne som skal gøre det via en ganske så speciel bank digital signatur) eller som mere normalt, betale en revisor for at køre stiftelsen og indbetale beløbet via dennes klient konto (de 80.000 kr) Det koster normalt 2-4000 kr og der følger normalt standard vedtægter med og en ejerbog samt registreringen i selskabsstyrelsen - MEN

Når I er to vil jeg kraftigt anbefale, at I får en god anpartsaftale - da I ellers meget let kan få problemer senere. Det er NU den skal lave. Læs om ANPARTSAFTALE OG I/S AFTALE HER - at være uden vil være meget fjollet.

Budgetter kan I jo også få revisorhjælp til men der er det jo jer selv der må sætte jeg og finde ud af hvad i kan ha for udgifter - alle skal med - lokale - indkøb, kontorting inventar varme lys transport repræsentation forsikringer internet renterlån gebyrerog en masser andet )uden komma i mellem sorryIck!)

Ovenover det ligger så jeres forventede indtægter og det er kun jer selv der kan skyde de ting så tæt som muligt, men en revisor kan naturligvis sidde med jer og se om det ser ud til, at I har gennemtænkt alle udgifter

Hvad lokalet angår ville jeg lave en foreløbig aftale bare - ApS navn bla bla aps under stiftelse - Når I så har CVR nummer laves den bare så den dækker dette - det burde udlejer kunne klare sig med

god vind med det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tak, vi har fået en advokat på sagen og han har allerede hjulpet med at stifte ApS :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg enig med cookie... En ejeraftale med spilleregler er meget væsentlig nu hvor selskabet er på plads. I kan jo tjekke denne video:

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)