Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortgebyr.dk - prissammenligning af betalingsløsninger

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om din anvendelse af ordet "bare" når snakken kommer på integrationer til indløsere - hver indløser sine underligheder (trust me). Men konkret er det simpelthen blot en afvejning/prioritering af arbejdsopgaver. Vi har pt. gang i et lidt større udviklingsprojekt - når det er i mål vil der blivet rullet indløsere på i lind strøm (men nok aldrig i kategorien "bare") :)

vh

thomas jensen

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Langt om længe, en ny opdatering med en masse ændringer til kortgebyr.dk

- Dankortforbrug ændret fra 82% -> 80% efter de seneste tal fra FDIH og DIBS.
- Tellers priser er opdateret til de nye priser pr. 1 oktober (prisstigning)
- 2 indløsere tilføjet (Elavon og Clearhaus).
- Tilføjet 2 betalingsgateways (2checkout, klarna checkout)
- DIBS priser er blevet hævet efter en stikprøvekontrol.
- Abonnementsbetaling, 3D-secure, multiindløser, Paii og MobilePay er tilføjet.
- Valutakurser er justeret (gør vi løbende og snart automatisk).
- Simplere design (testet i IE9, Chrome, Firefox og Safari).
- Rettet mindre fejl i epays priser ved fraud fighter enabled.
- Mulighed for at vælge valuta.
- Epays priser er opdateret (500 -> 250 gratis transaktioner).
- Overgang fra Jekyll til GruntJS (udvikling)
- Yourpay håndterer rene dankort og har fået et logo.
- Handelsbankens priser er opdateret efter deres maks. priser
- Andre små kodeforbedringer og fixes.
Videre forløb: I løbet af de næste par dage vil vi gennemføre en række stikprøver af alle indløsere og de gateways som ikke har en fast prisliste. Vi vil bruge de næste par uger på at dokumentere koden samt lancere en svensk og norsk version. Mere information senere.

P.S. Visse features er midlertidigt deaktiveret, men jeg håber vi får dem til at virke i løbet af et par dage.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sobert håndværk :)

lidt input:

tal for visa-dankort og dankort for quickpay for seneste 12 mdr.
rene dankort: 5.8%

visa-dankort: 72%

hverken mobilepay online (online som det retteligt hedder til internet-handel) og clearhaus er ikke lanceret endnu (i alm. fri handel)

vh

thomas jensen, quickpay

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:

Hej

Sobert håndværk :)

lidt input:

tal for visa-dankort og dankort for quickpay for seneste 12 mdr.
rene dankort: 5.8%

visa-dankort: 72%

vh

thomas jensen, quickpay

og i forhold til diskussionen tidligere, lige for at alle er med - det betyder at 77,8% af alle indløsninger hos jer med nets aftale kørte som RENE DANKORT - (og til dankort gebyr og ikke som visa hos nogen med nets-løsningen) enig?
Er der udlændinge mellem de resterende 22,2% mon eller er det danske med mastercard osv eller hvad mon de dækker over?
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

det er 77,8% af alle _transaktioner_ (uanset om det er kort, viabill, paypal, whatever) der er kørt som dankort mod Nets (til dankort gebyr-sats).

Det er transaktioner på tværs af alle merchants - dvs. også udenlandske merchants og udenlandske kortholdere - men naturligvis også danske kortholdere som vælger at betale m. ex mastercard.

jeg påstår ikke at tallene nødvendigvis er repæsentative for hele det danske markede - men de er trods baseret på et større tocifret millionantal transaktioner (for dankort alene).

Og ja, vores største markede er stadig det danske selvom vi da har ambitioner om mere.

vh

thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:

Hej

det er 77,8% af alle _transaktioner_ (uanset om det er kort, viabill, paypal, whatever) der er kørt som dankort mod Nets (til dankort gebyr-sats).

Det er transaktioner på tværs af alle merchants - dvs. også udenlandske merchants og udenlandske kortholdere - men naturligvis også danske kortholdere som vælger at betale m. ex mastercard.

jeg påstår ikke at tallene nødvendigvis er repæsentative for hele det danske markede - men de er trods baseret på et større tocifret millionantal transaktioner (for dankort alene).

Og ja, vores største markede er stadig det danske selvom vi da har ambitioner om mere.

vh

thomas

Super du deler tallene Thomas - Jeg synes det svarer godt til det man kan se fra visse andre, men desværre går der langt imellem. 77,8% af alle transaktioner som rene dankort når man har nets løsning - og så i de 100% også udenlandske - det skal nok ende med noget med 85% af alle danske er via rene dankort trods alt - Jeg tror ikke mange danske trækker mastercard i den situation - Men uanset 77,8% eller 85% eller 88% giver det jo et billede i alle fald, så tak for tallet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Der vil være udsving i fordelingen hos PSP'er/i markedet afhængigt af hvilke merchants der indgår som datagrundlag.

Jeg kan ikke lige på stående fod komme i tanke om store merchants hos os (store i den forstand at de i antal påvirker tal i millionstørrelsen), som har en produktportefølje som fremelsker internationale kort (value added services som forsikringer etc.). Det kunne være fly, og rejseselskaber. De største spillere i den kategori er (desværre endnu ikke) kunder hos os :)

Tallene vil ganske givet også ændre sig i takt m. flere indløsere og endnu mere internationalisering. Men hver gang folk råber at de for alt i verden vil undgå Nets og siger at dankortet er ligegyldigt bliver jeg simpelthen bare så træt .)

vh

thomas

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge FDIH's 2013-tal, som bygger på en spørgeundersøgelse blandt kunder, bliver dankortet brugt i ca. 70% af alle online betalinger og 80% hvis man kun kigger på betalingskortforbruget - i min egen webshop ligger det desuden ret konstant omkring de 81-82%. Der kan være store udsving og derfor vil vi også snart muliggøre at brugeren selv kan indtaste sin forventede fordeling, samt sprede fordelingen på andre betalingstjenester (PayPal, fakturabetaling etc.). Det samme gælder fordelingen mellem inden- og udenlandske transaktioner.

En anden ting vi har i kikkerten er udbetalingstid/afregning, hvor der kan være nogle forskelle - f.eks. har teller 30 eller 7 dage, Handelsbanken har 7 og Swedbank har 2 (så vidt jeg husker, skal lige undersøge det nærmere). Det er selvfølgelig også noget der kan forhandles, hvilket igen besværliggør vores arbejde med kortgebyr :)

Hvornår forventes det at MobilePay bliver tilgængelig for alm. kunder?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
En anden ting vi har i kikkerten er udbetalingstid/afregning, hvor der kan være nogle forskelle

indeed - og faktisk for mange merchants mere afgørende end prisen (er vores fornemmelse)

Ulrik Moe:
Hvornår forventes det at MobilePay bliver tilgængelig for alm. kunder?

Når man arbejder m. banker underskriver man typisk mange lange juridiske dokumenter som umuliggør besvarelse af det spørgsmål - desværre :)

NDA'en siger vist de skal have min førstefødte hvis såfremt...

vh

thomas

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, så kender man banker :) Jeg deaktiverer MobilePay indtil videre.

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)