Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentlig finansiering.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går med en genial idé.. som vil reducere co2 udledningen + reducere benzin forbruget i biler (gamle som nye).

Jeg har ingen penge til at realisere min idé (er på su + rema1000 aften job).

Hvordan kan jeg få støtte fra det offentlige, til udviklingen af min idé (som vil koste rundt regnet 60.000,00)?

Hvad skal jeg kunne fremvise sagsbehandleren, hvis jeg skal ansøge om finansiering?.

Arbejder pt. på et webhosting firma, som evt. vil kunne indtjene penge til min idé.

men kan næsten ikke vente.. og samtidig stå og se vores verden bukke under, pga. vores co2 udledning. 

Mvh. Lasse.

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ring til erhverv og byggestyrelsen på mandag og spørg om der ikke er en pulje du kan søge i. hvis ikke de har, så kan de nok henvise til en.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Randers
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er også rigtigt, nu hedder de bare Erhvervstyrelsen, men de har normalt mange puljer / fonde hvor man kan søge tilskud til forskellige projekter og nedbringelse af co2 må være et varmt emne ; )

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

">http://www.youtube.com/watch?v=d7ZZAfZnvog

Din idé skal være god. Altså bedre end vand og elektrolyse ;) 

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Du kan også få lavet en hemlighedsaftale og præsentere den for relevante firmaer, da måtte have en interesse for din ide :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

enten offentlig finansiering som foreslået til grøn energi, eller selv se at få skrabet de 60.000 kr sammen. Hvis din ide holder og kan gennemføres for 60.000 kr ville det være synd at få andre ind som halvejere eller andet - Du kan, hvis din ide er så oplagt, sagtens finde virksomheder der vil lægge 60.000 kr i den - så som foreslået i så fald, lav fortrolighedsklausul hvor du forpligter folk til ikke at bruge din ide når du forklarer den - og så bare derudaf , men jeg ville låne penge af forældre eller andet og gi dem chancen for indtjening hvis ideen var vandtæt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie:

Det rigtigt der bruges "hho".. men det sådan set ikke guldklumpen i denne idé..

Guldklumpen i min idé er, at anskaffe energien uden belastning af motoren.

__

Jeg har sendt en mail til energistyrelsen, så er spændt på deres svar. 

Jeg har derudover kigget lidt på jeres links, men der står sidste ansøgningsfrist: xx/xx/2012.. :/

Vil prøve at se lidt på den "fortrolighedsklausul" :)

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom beløbet i virkeligheden er overkommeligt, kunne forældre eller venner naturligvis komme på banen, Ja, også andre virksomheder med fortrolighedsaftaler som forslået.

Dog vil jeg mene det er plan B. Hvis man kan få midlerne fra det offentlige uden så mange andre end dokumentationsforpligtelser må det være at foretrække. Gældt til forældre osv. skal jo betales tibage.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)