Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en eller flere investor til nyt mejeri.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger investor som vil være med til at investere i et nyt mejeri uden at de skal lave noget, men være det som man vidst kalder passive investor.

Er selv mejerist og har selv startet et ismejeri op og som er i gang, men som skal have mere plads, så det vil komme til at leje en del af pladsen i det nye sted, hvor mælke- mejeriet vil komme til at ligge.

Der er allerede 3 andre investor

Den først har haft mejeri før og har 40 års erfaring, men han vil bare være en del af det aktivt i starten og lære mig alt det han ved og derefter vil det være mig som driver processen for mælke/konsum mejeriet også. Min arbejdskraft vil jeg så bruge til at arbejde mig ind og få en del af ejerskabet.

Den anden investor er villig til at investere i bygningen ( koster ca 7-8 mio) men ikke det hele.

Den tredje investor er med i ismejeriet og vil ligge nogle penge til udstyret.

mangler rundet regnet 5-6 mio.

Vi har flere store supermarkeder herhjemme som venter på at vi kommer i gang, samt har 2-3 kunder i Kina som venter på frisk mælk, da procenterne i Kina ikke laver ordentligt produkt.

Er kun interesseret i meget interesseret.

Da vi allerede har brugt meget tid på folk som ikke var interesseret og seriøse nok.

Send en privat message.

 

Mvh

Morten

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Det lyder spændende med en udvidelse af dit mejeri. Men husk nu at få fat i den lokale mælk inden du sælger den til kina. Skal du sælge konsummælk bevæger du dig ind på at marked som vil give dig udfordringer også mht. prisen og dermed indtjeningen.

MVh

En kommende konkulega

 

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du få frisk mælk til kina fra danmark? Det giver ingen mening. Medmindre det er dernede du producerer. Men så forstår jeg ikke hvordan du vil få frisk mælk herhjemme.

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Brewer og Lowdog

Jeg har forbindelse til masser af frisk mælk indenfor EU. Kan få 100.000 liter mælk om dagen, hvis jeg skulle få behov.

Hvad angår frisk mælk til Kina, så vil det blive tappet og sendt via fly, hvor jeg har en ordning klar.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)