Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Danmarks store regnskabsprogrammer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

goodbusiness:
Hvilke er Danmarks største/mest brugte regnskabsprogrammer/services?
E-conomics

Jeg vil tro, at de mest udbredte er, for mindre virksomheder:

Dynamics C5 (tidligere Concorde C5)
E-conomic
Summarum

For mellem store virksomheder, tror jeg det er;

Dynamics C5
Dynamics NAV (tidligere navision)

Og for store virksomheder:

Dynamics NAV 
Dynamics AX (Det tidligere Axapta)
SAP

Men kunne være sjovt, at få nogle faktiske tal på bordet.  

 

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vigtigheden af online regnskabsprogrammer har mange efterhånden set...

Til iværksættere og nystartede virksomheder har vi C5 2014 og e-conomic som oplagte valg (begge online). C5 2014 er en helt nyt version, der frigives af Microsoft i oktober '13. Begge løsninger er nemme at arbejde i - men C5 2014 vil være langt mere komplet end en e-conomic løsning

C5 2014 er helt anderledes end det velkendte Microsoft Dynamics C5, da systemet bygger på NAV-teknologi, og har et limit på 3 brugere. Har man behov for flere brugere, planlægger Microsoft at give konverteringsværktøjer til NAV / NAVonline.

Man kan skrive sig op til en gratis C5 2014 demo her: http://www.c5online.nu/c5-2014-demo.aspx?redirected=1 - hvor man får adgang så snart Microsoft frigiver versionen.

Dette betyder derfor, at man som virksomhed kan starte med en C5 2014 og derefter gå videre med NAVonline - uden at skulle bruge ressourcer på indlæring af nyt regnskabsprogram - netop pga. systemerne kører på samme teknologi. Starter man fx med en e-conomic løsning, vil må uden tvivl vokse ud af systemet (hvis virksomheden vækster) og derfor blive nødt til at investere og bruge ressourcer på indlæring af en større løsning ala NAVonline.nu

Ovenstående regnskabsprogrammer henvender sig derfor til nystartede (C5 2014 / e-conomic) og mellemstore virksomheder (NAV / NAVonline).

NAV, AX, SAP osv. er derfor rettet mod de helt store virksomheder.. Big Smile

/God weekend

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke, hvad du skal bruge det til, men jeg har også kigget på noget lignende. Jeg tror, rigtigt mange bruger Navision og C5 og de varianter, den kom i.

Har personligt lige skiftet to af mine regnskaber til Xena (de har bl.a. 2-vejs API, som jeg er vild med) og har også lidt kig på Bogført (jeg er ret vild med deres indscanningsfeature af bilag) - ">Se det her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvis du tænker på, hvilke programmer der har flest brugere/licenser på et generelt plan i Danmark er det klart e-conomic og C5. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)