Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress gåde

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler på det er den rigtige css fil du har fat i - prøv at tilgå din side i en browser og så inspicer koden. Så kan du se hvorfra de forskellige elementer nedarver sin styling.

Efterfølgende kan du prøve trække lidt i dit vindue, for så at se (med et responsivt design) hvor ellers der kommer styling fra.

Virkelig skidt forklaring, I know...

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Maria Llambias:
går derfor ind i Visual Editor Stylesheet (editor-style.css)

Mon ikke det er det forkerte stylesheet du retter i? 'Visual Editor Stylesheet' lyder som det stylesheet Wordpress' WYSIWYG editor bruger, de rettelser du laver deri kan du nok se hvis du laver en blockquote i editoren (når du skriver indhold til en side).

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Der er også et andet stylesheet i temaet - style.css - men her står ikke meget og slet ikke noget om blockquote.

Jeg tror filen er rigtig nok, for den måde eks. blockquote står formateret på, passer med hvordan det ser ud i teksten. 

Så det ser altså ud til at være den rigtige fil, og der er som sagt ikke andre css-filer, der rummer detaljeret information.

Mvh.

Maria

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg vender lige tilbage når bloggen eller online...jeg er ikke kyndig nok, rent teknisk, til at undersøge de ting, I foreslår.

Så håber I kan/vil kigge på koden, når bloggen er online (om en måneds tid, tænker jeg).

Tak igen.

Maria

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at trykke "Vis kilde" i din browser, og se hvilken CSS filer der er inkluderet?

Det plejer at være style.css, men nogle temaer gør det anderledes.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige kigget på temaet, og det ser ud til at du skal finde den CSS fil der ligger i:

/assets/css/main.css

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg har været ude på serveren og kigge efter den fil, du nævner, men jeg kan simpelthen ikke finde den. Der ligger alle mulige andre css-filer i css-mappen, men ikke en, der hedder main.

Jeg er bare vant til, at man kan rette i et tema INDE fra Wordpress, men det kan man åbenbart ikke her...

Tak for hjælp.

Maria

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Lars Bachmann,

Jeg fandt filen nu, men der er ikke noget med blockquote i den - men nu ved jeg at man også kan søge i filerne herude på serveren.

Så jeg leder videre. Tak for hjælpen.

Mvh.

Maria

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej maria

hvis du opretter en ticket kigger jeg på det og er det en lille ting laver jeg det uden beregning

opret her wordpress support

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)