Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner, fuldtidsiværksætter, udvikling af website

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sole Viktor:

Hvis du tilgår websitet fra nyere Internet Explorer vil du ikke få en certifikat fejl. Hvis du tilgår samme adresse med FireFox, kommer der certifikatfejl.

Hvis man får fejlen i Firefox omkring SSL, så er det fra en version tidligere end firefox 2.0, dvs før 24 oktober 2006. Hvis man bliver ved med at få fejlen, er det fordi man har købt et SSL der ikke dækker www. og normalt domæne, eller at det har været et single-domain SSL der er sat til *.domain.com (dette skal kun sættes ved wildcard) eller hosten der ikke kan finde ud af at tildele det rigtige certifikat på en den rigtige vhost :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ørum Djurs
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 40
Fra  FairSSL ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg testede med Firefox 20.0.1

Jeg kan ikke se hvordan serveren er sat op, jeg kan blot se det er et AlphaSSL Wildcard SSL med *.erfaland.dk og som SAN navn erfaland.dk. Så certifikatet i sig selv burde virke fint.

Vores anbefaling til vores kunder, er at ikke at anvende flere SSL certifikater på samme IP/Port, da vi ved at der vil være ikke acceptable problemer. Jeg er klar over at "Server Name Indication" ændringen til TLS som bruges for at kunne dette er gammel og man skulle tro at alle klienter i brug nu supporterede det, men det er ikke tilfældet.

Selv om det ville være rart at kunne bruge SNI, er det ikke praktisk muligt for websites som ikke vil miste kunder. De webhosting firmaer vi har været i kontakt med, har derfor også kravet at kunden skal have sin egen IP for at anvende SSL. (Vi kender selvfølgelig ikke alle hosting firmaer)

Eksempel på klienter som stadig ikke virker med SNI: IE/Safari alle versioner på Windows XP, Internet Explorer 6 og tidligere på alle OS, Android 2.0. Se evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Server_Name_Indication

FairSSL ApSwww.FairSSL.dk - Vi gør SSL let!

SSL med dansk vejledning & support på 77 345 678

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Firefox 24.0 til Ubuntu, og det virker upåklageligt

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:
Jeg bruger Firefox 24.0 til Ubuntu, og det virker upåklageligt

Så er du en heldig mand

Wink Nu er det ikke sikkert alle bruger den ?

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Nu er det ikke sikkert alle bruger den ?

Næh, men prøv det, så slipper du for den elendige internet explorer  Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle fejlen være fikset.

Tak, for de gode svar - selvom de var noget forbi min oprindelige intention med tråden ;-)

Jeg er kommet i dialog med tre seriøse bud på partnere og vil derfor gerne lukke den her i første omgang.

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)