Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg billigst omdelt 10.000 flyers til vores segment i hele DK ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

infini:
Tillykke med det hans - jeg skriver kun hvad jeg læser. Se links...ok fair hvis det er forkert! Tåbe

Det ville klæde dig gevaldigt at give Hans en offentlig undskyldning i denne tråd. Du sviner ham til, og du har samtidigt ikke dit eget på det tørre. Det kalder man at kaste med sten, når man selv bor i et glas hus.

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da noget værre vrøvl...

Der er absolut intet ulovligt i at køre en tur rundt, og selektivt bestemme i hvilke fysiske postkasser man ønsker at smide sin flyer i.

Derimod er det ulovligt, bare at massemaile en masse virksomheder og privatpersoner - der ikke har givet tilsagn om at ville modtage noget.

Du må faktisk godt emaile til en virksomhed alligevel - men det kræver at det er en individuel email du har siddet og skrevet, og som du sender til den pågældende virksomhed. Hvordan man så lige dokumenterer dette - ved jeg ikke. For der findes garanteret også mass-mail-software, der kan udsende en mail ad gange - og personificeret - som var mailen skrevet personligt hver gang....

Men - der er intet i vejen for at omdele som du selv lyster - det er 100% lovligt!

Fra Brabrand
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MesterMo - Du kunne evt. bruge vores system, til at holde styr på dine timer, sager, kunder og fakturaer, når dine kunder vælter ind. :) - Jeg skal nok lave et godt tilbud til dig.

Held og lykke med handyman virksomheden.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøgt at komme med input - han må selv være klar over at han konfliktoptrapper med sine kommentarer om at være fordrukken, og anden sarkasme.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emballadøren:
Du må faktisk godt emaile til en virksomhed alligevel - men det kræver at det er en individuel email du har siddet og skrevet, og som du sender til den pågældende virksomhed.

Nu skal jeg passe på ikke at såre nogens følelser ved sarkastisk retorik, men det er rent faktisk heller ikke korrekt. 

Du kan læse følgende i markedsføringslovens §6:

§ 6. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det. 

Du må altså ikke sende mange mails, men du må heller ikke sende blot en enkelt mail, hvis den har et kommercielt sigte.

Man kan læse meget grundigt om det i Forbrugerombudsmandens spamvejledning: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/Spamvejledning

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)