Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første Webshop - Prestashop nemmest/mest logisk eller andet ? (Wordpress erfaring)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Eik Emil Christensen:
min pointe var bare at med de rette mennesker bag en platform så kan man sagtens udføre noget stort med begge systemer :-)
Yes

Wink Og det er vel sagen.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
Så en generel sammenligning mellem PrestaShop (og Woocommerce som mig bekendt er et plugin til WordPress og derfor helt uden for kategori) er helt hen i vejret og et ikke særlig professionelt råd...

Wink Det er vel ligegyldigt om det er i kategori eller uden for kategori ? det er vel et spørgsmål om at opfylde nogle behov og forventninger ?

Derfor skal alle alternativer m.m. tages i anvendelse ?

Mig bekendt  er der eksempler på at alle 3 nævnte (Magento , Presta og WP) kører med webshops med flere tusinde varenumre, jeg ved ikke om "man" ("de professionelle") kalder det små shops ? Wink

Mon ikke det her er ved at blive ligesom med religion ?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes efterhånden at alt den snak om religionskrig i disse tråde, er en myte som bare bliver gentaget, uden at den faktisk er sand. Rigtig mange arbejder efterhånden med flere af systemerne, og kan dermed give en neutral vurdering, og afholder sig fra at tale negativt om systemer som de ikke kender.

Nå, men til spørgsmålet: Hvis der ikke er tale om voldsomt mange varenumre og varianter, så er Woocommerce til Wordpress et rigtigt godt alternativ til Prestashop. Jeg synes dog også at Prestashop er et godt system, og rimeligt nemt at gå til, men selvfølgelig ikke så nemt som WP+Woo.

Så det må være op til dig, hvor meget tid du har til at lægge i det. Hvis du skal sætte din kollega ind i brugen af systemet, er det nok også nemmere at gøre det i et system som du er nogenlunde hjemme i.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indtil videre er jeg godt tilfreds med WooCommerce til denne lille opgave, hvor jeg ikke selv har erfaring med webshop, så rart at man kender opbygningen lidt. 

Har da fået oprettet lidt sider, varer osv så tror nok at når weekenden er omme at det mest basale er på plads. 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare fordi du har set store systemer køre på Prestashop, kan det da sagtens være rigtigt.

Selvfølgelig kan du have store løsninger på Prestashop - men Prestashop ER tænkt som Light-weight e-commerce system.

Omvendt er Magento målrettet STORE sites - det kan I hurtigt finde frem til på google.

Så ro på...bare fordi I sælger presta løsninger.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sælger slet ikke prestashop løsninger, jeg driver adskillige webshops og vælger det / de systemer der matcher bedst til den gældende niche...

blot at dine antagelser er forkerte da begge systemer egner sig til både små og store shops..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)