Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har udfærdiget en forretningsplan - men mangler "know how"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Aminoer, jeg gennem de sidste par dage udfærdiget et udkast til en forretningsplan, baseret på serviceydelser til privatperson samt erhvervsdrivende.

Jeg er en smule paranoid, i den forstand, at jeg helst vil holde kortene tæt ved hånden, da jeg ser servicevirksomheden som en kommende succes.

Men nu forholder det sig sådan, at jeg tror, ikke at kunne formå, at starte et foretagendet op i dette omfang, trods min baggrund med en HHX og mit nuværende studie /undervisning som markedsføringsøkonom.

Derfor søger jeg kapital / investering, samt viden fra andre til opstartsfasen.

Jeg håber, at der er nogen, som har interesse i at få tilsendt en e-mail med yderligere information, tilmed at jeg allerede takker på forhånden.

vh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Kan du ikke skrive lidt mere konkret om, hvad du behøver?

Christian

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du holder kortene tæt til kroppen, hvorfor vil du så fortælle om din geniale ide på en mail? Kan vedkommende så ikke alligevel stjæle den? Hvis du vil have hjælp, så kom ud af busken, beskriv nærmere hvad du har brug for, hvad det i store træk går ud på, hvad du søger, hvor meget du har brug for, hvad du forventer i indtjening, hvordan en investor skal aflønnes osv.

Dit indlæg tager jeg simpelthen ikke seriøst, da det er fyldt med stavefejl og uden nogen form for fakta. Fair nok - nogen staver dårligt, men det gør blot at jeg i hvert fald ikke har lyst til at vide mere omkring projektet.

Jeg synes du skulle få snakket med nogen venner omkring din ide, måske du kender nogen som har kompetencer som du kan bruge og dermed kan I slå jer sammen. Jeg tror desværre du får svært ved at finde en som vil investere.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har talt med en ansat fra erhvervsrådet - en konsulent kontakter mig en af dagene. Yderligere har jeg talt med nogle venner, som har nogle potentielle investorer.

Takker for jeres svar.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)