Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til opstart af ny affiliate-side søges.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg pønser på at starte en ny affiliate-side op, og har i den forbindelse brug for et par velmenende råd. Er det en god ide at starte en side med få ting inden for samme emne eksempelvis iphones? (nej jeg starter ikke en ny iphonecover-side) eller kan det være en fordel at stable en side på benene der sigter lidt bredere som Forsikringer/billån/ferierejser hobbys etc.??

Håber på et par kloge svar

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det bedste er at fokusere på et bestemt emne eller en bestemt niche, da det ellers kan blive svært at få lavet nok godt indhold til et website der spreder sig over flere emner.

Fokusér på nicher som interesserer dig, da det gør det meget nemmere at skrive og lave en masse godt indhold.

Mvh. Ken

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Ken.

Grunden til at jeg spurgte var også lidt fordi jeg faldt over en side der hedder shopnyt. Der så det ud til at der var et hav af forskellige affiliates på samme site, og så tænkte jeg jo at det måske var snildt. Men åbenbart ikke???

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

praktikanten86:

Tak for svaret Ken.

Grunden til at jeg spurgte var også lidt fordi jeg faldt over en side der hedder shopnyt. Der så det ud til at der var et hav af forskellige affiliates på samme site, og så tænkte jeg jo at det måske var snildt. Men åbenbart ikke???

Hej

Der er tale om et katalog, og kataloger er ikke de områder hvor der er særligt meget gang i den.

Mvh. Ken

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svar.

Så vil jeg læse Affiliate marketing-guruen Mikael Riecks gode råd.

Takker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)