Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ikke arbejder min. 70 timer om ugen, får du aldrig succes

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal man jo læse hele indlægget for at vide at "Hvis du ikke arbejder min. 70 timer om ugen, får du aldrig succes" kun gælder hvis succes = virksomhed med mange ansatte, stor omsætning og en god bundlinje. Reagerer folk udelukkende på overskriften, kan jeg godt forstå de er uenige. ;-) 

~
Anja 

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole:
Ja alt har en pris og husk at der ingen lommer er i din sidste skjorte, ligemeget hvor mange timer du så har arbejdet!

Fremragende sagt!

Netop derfor vælger mange nok også en mellemvej. De bliver så heller aldrig (sjældent) lige så succesrige som f.eks. Martin. Men penge er ikke alt.  

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør mig altid bedrøvet når jeg ser at nogen vil have succes på andres bekostning.

I dit eksempel med isbjørnen var et samarbejde måske det bedste, for hvad forhindrede bjørnen i at nedlægge begge.

Nej det vigtigste er at forstå, at være selvstændig erhvervsdrivende er en livsstil, og det vigtigste er at familien er indstillet herpå.

I dagens samfund, i modsætning til tidligere, er ægtefællen ikke en sammenhørende hermed, tvært imod, eftersom det rent faktisk er en fordel i forhold til långiverne, at ægtefællen indhenter en fast indtægt udefra.

Når arbejdstiden derfor skal vurderes, forsvinder mange timer i glæden ved at beskæftige sig med det man brænder for, og har familien forståelse herfor, bliver 70 timer let til 30.

FH

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anja Lysholm:

Nu skal man jo læse hele indlægget for at vide at "Hvis du ikke arbejder min. 70 timer om ugen, får du aldrig succes" kun gælder hvis succes = virksomhed med mange ansatte, stor omsætning og en god bundlinje. Reagerer folk udelukkende på overskriften, kan jeg godt forstå de er uenige. ;-) 

~
Anja 



Det giver ikke meget mening at kommentere på en video man ikke har set, det er jeg helt enig i ;-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt Simon, men nu snakkede Martin jo om dem der VIL tjene mange millioner ;)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er 100% enig med Martin.

I min branche, er der en del som undrer sig over at det lykkedes for mig.. fordi det gør det stort set ikke for nogle andre (måske under 1%!).

Mit råd hver gang:
Du arbejder for lidt. Du skal op i et andet gear, ellers går den ikke. Arbejd mere og arbejd mere. Jeg arbejder vel selv et over 100 timer om ugen.... derfor lykkedes det for mig (og jeg er slet ikke færdig, glæder mig til at se hvad hårdt arbejde og gode ideer bringer mig og min virksomhed i fremtiden).

/Kim

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Så går du med store drømme, så må du få fingeren ud og give den gas, ellers når du aldrig dine drømme.

Sir YES SIR !

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Men hvis du vil lave en stor succesfuld virksomhed, så glem det med 10-20 timer eller 50 for den sags skyld...

Jeg tror også, at man helt skal glemme timerne. Er det ikke bare sådan, at man skal arbejde det, der er nødvendigt?

Nogle mennesker rammer hovedet på sømmet første gang med noget genialt, og de er bare heldige. Måske slipper de med 40 timer/ugen.

Andre er nødt til at bruge langt mere, men det, som det handler om, er vel at VÆRE VILLIG til at arbejde 7 dage om ugen, hvis det er nødvendigt. Men det er vel også det, der er humlen i det, du siger.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Jeg tror også, at man helt skal glemme timerne. Er det ikke bare sådan, at man skal arbejde det, der er nødvendigt?

Nogle mennesker rammer hovedet på sømmet første gang med noget genialt, og de er bare heldige. Måske slipper de med 40 timer/ugen.

Andre er nødt til at bruge langt mere, men det, som det handler om, er vel at VÆRE VILLIG til at arbejde 7 dage om ugen, hvis det er nødvendigt. Men det er vel også det, der er humlen i det, du siger.

I teorien jo, men jeg kender ingen der har lavet et stort succesfuldt firma på under 70-80 timer pr. uge. ingen...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kim:

Jeg er 100% enig med Martin.

I min branche, er der en del som undrer sig over at det lykkedes for mig.. fordi det gør det stort set ikke for nogle andre (måske under 1%!).

Mit råd hver gang:
Du arbejder for lidt. Du skal op i et andet gear, ellers går den ikke. Arbejd mere og arbejd mere. Jeg arbejder vel selv et over 100 timer om ugen.... derfor lykkedes det for mig (og jeg er slet ikke færdig, glæder mig til at se hvad hårdt arbejde og gode ideer bringer mig og min virksomhed i fremtiden).

/Kim

Hvis du arbejder over 100 timer om ugen, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad du definere som arbejde? 

Er det f.eks. arbejde for dig at sidde på amino? For ellers hænger det slet ikke sammen med 100+ timer om ugen. Lad os sige du arbejde 105 timer om ugen i snit, det er lige nøjagtigt 15 timer om dagen, og dermed kun 9 timer tilbage af døgnet. Jeg tror ikke på du kan undvære mindre end 7 timers nattesøvn hvis du i kører dig selv i dette tempo hver dag, og så er der jo kun 2 timer tilbage af "døgnet". Ud af de 2 timer skal du i bad om morgenen, gøre dig klar, børste tænder og spise morgenmad, og samtidig KØRE til arbejde (man kan jo så håbe for dig du arbejder i din bolig?). Lad os bare sige at du arbejder i din bolig, du er en hurtig-bader og du snupper en tør havregryn til morgenmad - det klarer du på 30 minutter. Så er der 1½ time tilbage, til at handle ind i + lave mad. Det klarer du måske snildt på 45 minutter, og så har du 45 minutter tilbage. Dermed har du 45 minutter til at være på toilettet, som vi jo gerne er 5-7 gange om dagen. Der skal du gå hele vejen ud, men det kan jo så være at du ikke ruller ud hvér gang for at spare tid, som du kan arbejde i. Derudover skal du bruge de sidste minutter af din dag på at være sammen med dem du elsker, og selvfølgelig....... være på amino.

Så hvorfor er du overhoved på amino, for vi kan jo allesammen se at du ikke har tid til det?? 

Jeg kan også godt lide at følge strømmen og sige at jeg er super stresset, jeg arbejder i døgndrift, men come on, jeg tror ikke på dig. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)