Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitetscertificering af webshops

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-aminoer.

Vi står i starten af at skal have udbredt en ny kvalitetscertificering til webshops, og i den forbindelse kunne det være fedt at få lidt sparring ift. at nå ud til flest mulige webshopejere.

Vi er helt med på at der er et par konkurrenter i e-mærket og Trustpilot, men vi er villige til at tage kampen op.

Så bare kom med ideer og forslag til at få en god start på livet! :-
)


Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt sted at starte kunne være gruppen der hedder "danske webshops" på google+ og så tage en god dialog med webshopejerne.

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, Martin Jensen.

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Umiddelbart har jeg lidt svært ved at se hvad en webshops får ud af at betale jer 10kr om dagen.
Jeg ville anbefale at lave en blanding af trustpilot.dk og e-mærket, hvor en dårlig anmeldelse kan
sendes ind til en uvildig part, der kigger på sagen. På trustpilot.dk er der jo eksempler på kunder
der lyver og nægter at rette en usand anmeldelse, selvom man har beviser for hele forløbet.



Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders

Jeg synes ( som webshopejer) desværre at tilgangen er helt forkert - nøjagtig som dine konkurrenter :)

" hvis du ikke har vor certificering har du en dårlig butik, der ikke overholder reglerne".

De ting der listes, er jo helt almindelige punkter som stort set alle overholder - og mere til.. Ellers gider kunderne jo ikke handle, og vi kan lukke og slukke.

Et punkt - Mulighed for gratis fragt ?

Alle der kan regne ved at det ikke findes - det er jo blot bagt ind i salgspriserne, og er generelt med til at gøre det dyrere for mange handlende( dem der handler mest) - Det er vel ikke lige "til forbrugerens bedste :).

Som shop, efterlyser jeg punkter der giver MIG værdi - det kan jeg ikke rigtig  se jeg får.

Teknisk support, et badge, PR-materiale, et certifikat - disse ting har jeg jo kun behov for hvis jeg vælger at blive betalende medlem - altså nul værdi.

Mægling - intet behov ( jeg har ikke haft en tvist i de over 4 år jeg har været igang).

Så, som jeg ser det er der et link tilbage af værdi - det er alt alt for lidt til at jeg ville hoppe med på vognen.

Måske en hård vurdering :) , men det jeg vil frem til er at i bør finde flere ting som giver shoppen værdi - det et jo os der skal betale gildet ikke :) ?

Det kunne være gratis markedsføring i jeres nyhedsbreve, "ugens shop" i forskellige kategorier på jeres hjemmeside - Ja, der er masse muligheder som kan skabe værdi, bare tænke kreativt, og se det fra shoppens side.

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Diness, kan udspecificere det lidt nærmere?

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen, hvad ville skabe værdi for netop din webshop hvis du skulle liste nogle punkter op?

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Fensbæk:
Jesper Laugesen, hvad ville skabe værdi for netop din webshop hvis du skulle liste nogle punkter op?

 

Jeg nævnte nogle ganske få i mit indlæg ovenfor..

Men det primære er nok markedsføring, så jeg rent faktisk ville få tilgang af trafik/nye mulige kunder, og dermed værdi for kronerne :)

Du og dine partnere bør brainstorme videre på hvad i kunne tilbyde - uden at det koster jeg noget særligt, men skaber værdi for de betalende kunder.

Skil jer ud fra de eksisterende ved at være nytænkende - det synes jeg ikke rigtig jeg kan se endnu.

 

 

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen: Tak

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)