Er det bare mig der er nærig eller er der andre der synes at billetprisen på PPCboost er lige ved at være for høj. 3 oplæg, cases og masser af fagligt netværk det understregede er vel kun i kraft af alle dem som indløser billet der udgør de faglige netværk eller er jeg stået for tidligt op ????? |
Hey Henning
Tak for dit input/spørgsmål. Jeg er en af arrangørerne, og vil da gerne give mit input med.
995 kr ex moms er RØRENDE billigt for en konference billet. Det er kun en halv dag ja, men med hele 4 oplæg. Det ene er tilmed fra en tidligere Google produkt chef, der i dag driver sit eget bureau i Sverige. Hun bliver fløjet ind og er en super spændende keynote.
Hvis du med disse fire indlæg ikke får blot et eller to tips, der vil gøre at du sparer 995 kr på AdWords inden for en kort periode, så er det enten fordi du sover hele formiddagen, ikke får rykket på din nye viden, eller ikke har en aktiv AdWords.
Jeg forstår faktisk ikke den danske mentalitet om hvor dyrt det er at tage på konference. Jeg tager gladeligt til London i oktober, der har jeg betalt ca 10.000 kr for to dages konference (med udgift på hotel og fly oveni). Det er på konferencerne man inspireres og kommer et niveau op, dels pga de faglige indlæg, og dels pga de spændende snakke i pauserne med andre ligesindede (og ja, netværk er med deltagere, men det finder du jo heller ikke på McD). I Danmark har vi et utrolig lavt prisniveau på konferencer, både vores Boosts, og Ib Potters Digital Markedsføring og MarketingCamp.
Så op ad stolen og glæd dig i stedet over at du nu får endnu flere muligheder for at dygtiggøre dig selv uden at skulle hoppe i en flyver til udlandet.