Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PPCBoost for dyrt eller hvad synes du ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig der er nærig eller er der andre der synes at billetprisen på PPCboost er lige

ved at være for høj.

3 oplæg, cases og masser af fagligt netværk det understregede er vel kun i kraft af alle dem som indløser billet

der udgør de faglige netværk eller er jeg stået for tidligt op ?????

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hey Henning

Tak for dit input/spørgsmål. Jeg er en af arrangørerne, og vil da gerne give mit input med.

995 kr ex moms er RØRENDE billigt for en konference billet. Det er kun en halv dag ja, men med hele 4 oplæg. Det ene er tilmed fra en tidligere Google produkt chef, der i dag driver sit eget bureau i Sverige. Hun bliver fløjet ind og er en super spændende keynote.

Hvis du med disse fire indlæg ikke får blot et eller to tips, der vil gøre at du sparer 995 kr på AdWords inden for en kort periode, så er det enten fordi du sover hele formiddagen, ikke får rykket på din nye viden, eller ikke har en aktiv AdWords.

Jeg forstår faktisk ikke den danske mentalitet om hvor dyrt det er at tage på konference. Jeg tager gladeligt til London i oktober, der har jeg betalt ca 10.000 kr for to dages konference (med udgift på hotel og fly oveni). Det er på konferencerne man inspireres og kommer et niveau op, dels pga de faglige indlæg, og dels pga de spændende snakke i pauserne med andre ligesindede (og ja, netværk er med deltagere, men det finder du jo heller ikke på McD). I Danmark har vi et utrolig lavt prisniveau på konferencer, både vores Boosts, og Ib Potters Digital Markedsføring og MarketingCamp.

Så op ad stolen og glæd dig i stedet over at du nu får endnu flere muligheder for at dygtiggøre dig selv uden at skulle hoppe i en flyver til udlandet.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om noget er for dyrt er vel relativt. Hvis du ikke tror du kan omsætte det du lærer til en reel værdi, så er det dyrt. Men så er du nok heller ikke målgruppen for konferencen.

Jeg deltager desværre ikke selv i PPCBoost. Her sidder jeg i Barcelona til Workaway. Jeg har betalt 5000 ex. moms for deltagelsen og derudover er der flybilletter. Alt det bare for at arbejde og networke i en uge. Det er også dyrt og i forhold til så mange andre ting. Men potentialet i det netværk der kan skabes på den uge overstiger prisen.

Det samme gør sig gældende på disse konferencer. Men ansvaret for at omsætte læringen og network til værdi ligger hos mig selv.

P.S. Glæder mig i øvrigt til at deltage på ConversionBoost som vist nok er samme pris som PPCBoost.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)